Zadnjič sem se z letališča Brnik slučajno peljal po stari cesti do Ljubljane. Med potjo sem videl spomenik, vendar med vožnjo nisem točno videl, kaj na njem piše, vendar sem uspel videti na tem spomeniku križ, takrat sem takoj vedel, da gre za spomenik pobitim slovenskim policistom pomožne nemške vojske, ali drugače imenovane domobrance oziroma švabobrance.

Avto sem obrnil ter zavil na makadamsko pot zraven tega spomenika ter se ustavil in ga šel pogledati. Zame je bilo to nekaj novega – spomenik izdajalcem, sodelavcem in plačancem okupatorja, torej podložnike Hitlerja in Tretjega rajha, sredi ničesar, ob cesti – vsem na oko! Do sedaj sem bil priča spomenikom pobitih zločincev le na posestih cerkev. Le-te so začeli na farno »zemljo«, pridobljeni iz fevdalnih časov, postavljati v sredini 90-ih na predlog domobranca Tineta Velikonje, ki je bil tedaj član SDS.

Dobro, zavedam se, da je bila Gorenjska močno pod domobranskim vplivom, zato me postavitev spomenika niti ni preveč presenetila, vem pa, da na Primorskem, ko so od začetka 1920 pa vse do konca vojne in osvoboditve 1945,  živeli pod fašistično diktaturo, v tem času pa bili podvrženi krutem in nasilnem poitalijančenju in indoktrinaciji, ne bi nikoli dovolili postavitev spomenika sodelavcem fašističnih zločincev. V začetku so najprej bile vaške straže, po padcu fašistične Italije pa so njihovo izdajalsko in kolaborantsko nalogo prevzeli domobranci.

Ko sem si pobližje ogledal spomenik, mi je v oči takoj padel napis, ki je bil daleč najbolj žaljiv za vse borce za svobodo Slovenije, kot tudi za vse, ki so izgubili življenje zaradi nacistov in fašistov, ter seveda zaradi domobrancev, ki so nagnusno in podlo ovajali svoje rojake, svoj lasten narod Gestapu in SS častnikom, veliko ljudi je na podlagi izdajalcev tipa »mučenika« Grozde in ostalih domobrancev ali njihovih agentov, končalo v nemških in italijanskih koncentracijskih taboriščih, kjer je bilo zaprtih več kot 58 tisoč Slovencev, od tega jih je tam življenje izgubilo kar 12 000 nedolžnih civilistov – moških, žensk in otrok. Danes večinoma se za to krivi naciste, kar je seveda prav, toda nacisti ne bi toliko nedolžnih Slovenk in Slovencev, med njimi ogromno otrok, poslali v taborišča ali na prevzgojo, če ne bi bilo izdajalcev, ki bi ovajali svoj narod! Veliko odgovornost sloni tudi na Hacinovi policiji, ki je aretirala ogromno zavednih Slovencev, ki so po mučenju končali v taboriščih ali pa so bili že prej usmrčeni. To so tudi žrtve domobrancev in njihovih civilnih in prostovoljnih pomagačev (npr. Grozde), ki pa jih danes zagovorniki izdaje in domobrancev vedno prezrejo. Namenoma, seveda!

spomenik

domobranski spomenik

»Ker nikomur nismo nič storili bili smo oproščeni. Ko pot vodila nas domov je, pa tu bili smo umorjeni. Zdaj tu trave in drevesa poslednji naš so dom.« Domobranci občine Cerklje avgusta 1945. To je pisalo na spomeniku. Začuda ne piše, da so nebesa njihov poslednji dom.

Najbolj sem se zgražal ob prvem stavku »Ker nikomur nismo nič storili…«. To je preprosto najbolj ignorantska in lažniva izjava, kar sem jih kadarkoli slišal. Kaj res niso nobenemu storili? Težko verjamem. Če že ne drugega, so veleizdali slovenski narod, kolaborirali z nacisti in jim v imenu boga in Hitlerja (velikega vodjo Tretjega rajha) tudi prisegli, od njih so prejemali plačilo in oborožitev. Od kdaj pa izdaja naroda ni zločin? To je največji in najbolj nemoralni zločin! Povojni poboji se skrijejo v veličini zločina proti izdaji naroda – lastni domovini! In to vse v imenu Boga in vere! Nič drugega. Škof Rožman, iniciator in duhovni (včasih tudi vojaški) vodja domobrancev in vaških straž, se ni boril proti komunizmu kot takšnemu – čeprav se partizani v osnovi niso borili za komunizem, temveč za svobodo slovenskega naroda - vendar se je boril proti BREZBOŽNEMU komunizmu. To je bil problem, ker naj bi bil brezbožen. Vse ostalo ga ni zanimalo, to se da izbrati tudi z njegovih izjav! Če sta Churchill in Roosevelt uvidela, da je takrat nacizem in Hitler takrat predstavljal večjo grožnjo kot Stalinov komunizem, pa Rožman slep v veri, tega ni uspel ali ni hotel spregledati. Žalostno. Sicer pa,  obstaja ogromno slik ko so bili partizani v hišah, na katerih je na ozadju na steni vesel križ; če bi bili res takšni brezbožci, bi ga vendarle dol sneli, kajne?

Eva Irgl nas danes prepričuje (in vsi njeni kompanjoni), da je komunizem največje zlo, kar jih je kdaj svet videl, najbolj zločinska ideologija, kar je kadarkoli obstajala – večja kot nacistična ideologija in seveda bolj sprevržena. Vse skupaj je za lase privlečeno! Medtem ko je recimo sovjetski komunizem pod diktatorsko roko Stalina res bil zločinski, pa se vseeno ne more primerjati na nacizmom in Hitlerjem! Še manj pa z Jugoslovanskim samoupravnim socializmom – ali titoizmom! Zakaj, zato ker Stalin je v svojih čistkah dal pobiti ljudi, ki so mu bili politično nevarni, v času velike industrializacije Sovjetske zveze, ki je Stalin iz zaostale držav naredil svetovno industrijsko-kmetijsko silo, vendar pri tem procesu je umrlo več milijonov ljudi. Zadnje raziskave kažejo, da je bil Stalin odgovoren za 6 milijonov žrtev! Vendar, on ni pobijal ljudi, na podlagi rase ali veroizpovedi, četudi je bil ateist. Toda v začetku svojega življenja je bil veren človek, tako kot Hitler, je pel v cerkvenem zboru, in vsi so pričakovali, da bo postal duhovnik!!! Nekateri zgodovinarji celo pravijo, da je v času svoje vladavine postavil in obnovil celo nekaj cerkva. Da le ni imel toliko sovraštva, da bi zatrl vsakega vernika. Hitler pa je bil kristjan vse življenje, njegovi zločini so bili drugačni, sadistični, osebne narave, prepričanja, tudi verskega. On je pobijal Jude, cigane, homoseksualce, prizadete in invalidne ljudi zaradi osebnega prepričanja, zaradi prepričanja, da so oni krivi za vse težave in tegobe nemškega ljudstva. Enkrat je celo dejal: »Jaz samo delam, kar je že pred mano stoletja delala katoliška cerkev«, to se je nanašalo na holokavst. Hitler je 2. SV izkoristil za uresničitev svojih načrtov, pod krinko vojne je izvajal poboje in holokavst, delal je raziskave na ljudeh itd., vojna je zanj bila sredstvo za dosego ciljev – iztrebitev judov, ciganov, komunistov in vse ostalih. Ko se je enkrat zavedal, da vojne ne more dobiti, se je posvetil izključno temu, da je v  taboriščih pobil čim več ljudi. Sicer pa, Hitlerjevo naravo in zločine, ki jih je tudi primerjav s Stalinovimi, je v knjigi z naslovom »Hitler« opisal in razložil zgodovinar Sebastian Haffner, ki lepo razloži, zakaj je bil nacizem krutejši od Stalinovega komunizma. [Knjigo si lahko za 10 € kupite na emka.si] Vendar Eva pač na podlagi politične pripadnosti pač mora govoriti tisto, kar ji ukaže Janša, četudi za svoje izjave ne poda nobenih argumentov, še manj zraven predloži kakšnega verodostojnega zgodovinskega vira! Če bi bil komunizem dejansko bolj krutejši, bi ZDA in Aglija pristopila na stran Hitlerja v boju proti komunizmu. Pa niso. Roosevelt je celo ameriškemu kardinalu naročil, naj sporoči v Vatikan, naj takoj nehajo podpirati naciste in kolaborirati z njimi!

Zoper sem se oddaljil od teme! Prav zaradi škofa Rožmana se je začela bratomorna vojna, on je tisti, ki je v smrt po vojni poslal 15 000 domobrancev, zato, ker se ni boril zanje, vendar je strahopetno zbežal v ZDA! Ergo, izdal je tudi svoje ovčice, podložnike, ki so mu zaupali, verjeli, da se borijo za Boga in vero, vendar se je na koncu pokazalo, da so bili prav tako izdani s strani prevzvišenega škofa Rožmana! Prav zaradi tega, ker je svoje goreče vernike prepustil zagotovi smrti – tega so se vsi zavedali – ga takratni papež ni hotel sprejeti! To veliko pove. Nek pater iz ZDA je celo dejal, da se mu je pred smrtjo škof Rožman skesal in priznal napako, da če se ne bi uprl komunizmu, bi bilo veliko manj žrtev! Če ne bi kolaboriral s nacizmom, bi bilo res manj žrtev, pa še slovenski narod bi bil enoten!

Domobranci vsekakor niso brez zločina, prvi je bil ta, da so sodelovali z nacisti in izdali naroda, drugi je bil ta, da so pobijali pripadnike OF, tako tiste prostovoljne civiliste kot tudi partizane (več kot 30 000 jih je padlo), da so izdajali sovje rojake in prijatelje, marsikdo od njih je končal v taboriščih, Sv. Urhu, ali pa je bil preprosto ustreljen, da so začeli bratomorno vojno itd. Vse to so zločini, in zato se ne strinjam, da niso nobenemu nič storili. Sicer pa, to je že stalnica, vsi preživeli domobranci danes trdijo, da niso nobenemu nič naredili, da niso na bežigrajskem stadionu prisegli Hitlerju, celo Leonu Rupniku so se odpovedali, češ, da nimajo ničesar z njim, ker on je bil odprti simpatizer Hitlerja – tako kot Ante Pavelić. Za nič niso oni krivi! NIČ! Vsega, kar so krivi, je to, da so bili globokoverni, da so v cerkvi molil in se brigali zase, ko so kar na enkrat prišli hudobni partizani in jih vse pobili – to nam dejansko danes govorijo! Vsi govorijo, da so bili partizano brezbožni, da so se borili za brezbožen komunizem. To ni res. Večina partizanov je bila vernih! V knjigi »Pisma na smrt obsojenih«, se nobeden ne priporoči Titu ali Stalinu, temveč Bogu! Bogu, za božjo voljo! Že podatek, da je bilo v 40-ih letih kar 90 odstotkov slovenskega prebivalstva katolikov, potrjuje, da je bilo ogromno partizanov vernikov. Pa še nekaj, partizan ni enako komunist! Le kakšnih 10-20 odstotkov partizanov je bilo dejansko članov ZKS oziroma ZKJ! Če bi bili res vsi partizani nejeverniki, potem bi morala biti domobranska vojska bistveno bolj številčnejša kot je sicer bila, kajti 90% vernikov bi šlo v domobrance in 90% naroda bi podpiralo izdajo in domobrance. Vendar ni bilo tako! Slovenska partizanska vojska je bila 3-krat večja od domobranske in velika večina slovenskega naroda je podpiralo OF!

Povojni poboji so bili napaka, toda, ali bi kaj spremenilo dejstvo, če bi vse obtožili na vojaškem sodišču in jih potem usmrtili? Ne, seveda ne bi bilo, še vedno bi imeli danes takšno razdvojenost naroda, to pa zato, ker imajo desničarske stranke in cerkvena oblast od tega koristi, namreč s to temo si nabirajo politične točke in glasove, kar je po eni strani zelo žalostno, ker na račun mrtvih gradijo svojo politično kampanjo. Potem pa oni govorijo, kdo je nemoralen in zločinec! Tudi me ne moti, da se povojno pobitim izdajalcem omogoči dostojen grob, da se jih normalno pokoplje, toda moti pa me, ko se postavljajo takšni spomeniki, ki niso v ponos narodu. Zakaj? Zato, ker konec koncev so bili to pripadniki nemških policijskih enot v Sloveniji, bili so plačanci Tretjega rajha, ki so opravljali grde posle v Sloveniji namesto nacistov! To je tako, kot če bi postavili spomenik padlim nacističnim vojakom v Sloveniji, češ, da so bili nedolžne žrtve banditov – krvoločnih komunistov. To je isto. Pa še nekaj, danes se vse povojno ubite ljudi označuje kot nedolžne žrtve jugoslovanske armade (partizani takrat niso več obstajali, saj so bili že razpuščeni), vendar, ali res lahko povojno ubitega domobranca označimo za nedolžno žrtev? Ne, seveda, da ne! To,da je bil izvensodno ubit ne pomeni, da je bil nedolžen in ne opravičuje dejstva, da je bil izdajalec in zločinec, ki je usmeril puško nad svoj lastni narod in rojake!!! Bil je vojaško aktiven, in v tistih časih, je vsak vojak ali človek, ki je izdal narod, bil obsojen na smrt! Vsak kvizling si je zaslužil smrt, pa čeprav se danes to sliši strašno! V tem je problem, ker vsi danes gledajo poboje z očmi današnjega časa, kar ni prav, kajti takrat po vojni so bili spomini čisto sveži!

Prav tako nasprotujem besedni zvezi »Revolucionarno nasilje! Zakaj? Zato, ker po moje, povojni poboji niso bili toliko posledica revolucije, kot pa posledica izdaje in kolaboracije ter zločinov storjenih nad slovenskim narodom. Če ne bi bilo kolaboracije, tudi povojnih pobojev ne bi bilo – to je dejstvo. Med vojno je Tito, tako kot slovensko poveljstvo OF, v vseh letih vojne, predvsem pa proti koncu leta 1944 in začetku 1945 objavilo več pozivov in amnestij vsem pripadnikom domobrancem in ostalih vojaških izdajalskih formacij, da če bodo takoj odložili puške in prenehali s sovražno agresijo nad svojim narodom, jim bo življenje prizaneseno, če do izteka tega in tega roka, ne boste odložili orožja in nemške uniforme, vas bo po koncu vojne čakala bridka usoda. Vsi so seveda vedeli, da to pomeni smrt. Imeli so priložnost, takrat se je že vedelo, da bo Hitler izgubil, vendar je večina domobrancev verjela in nasedala obljubam škofa Rožmana, namesto da bi poslušali glas razuma in prenehali z vojskovanjem! Tako da, izgovori domobrancev, da niso vedeli, da jih bodo po vojni pobili, so privlečeni za lase. Tudi ko so jih zajele angleške sile na Koroškem so vedeli, da jih bodo vrnili nazaj v Jugoslavijo, saj so se tako dogovorili zavezniki na Jalti. Vsako prepričanje javnosti, da so bili izigrani s strani Angležev, da so bili izročeni Jugoslaviji zaradi kupčije z ozemljem, v zameno, da so jugoslovanske oblasti na Primorskem prepustili cono A Anglo-ameriškim silam, je za lase privlečena! Vse so se dogovorili na Jalti, na zadnjem srečanju zaveznikov, da bodo vse kvizlinge vrnili matični državi, seveda so vsi vedeli, daj ih bo tam čakala smrt! Takšen je bil dogovor – da bodo bili neizprosni do izdajalcev, ki so pomagali nacistom ali se borili za njih in njihovo ideologijo!

Danes se gre za to pred vojaško sodišče, toda primer iz ZDA dokazuje, da hoče večina Američanov ubiti Juliana Assanga, predvsem republikanci, ki označujejo Obamo za komunista oziroma za socialista (vam je kaj znano s slovensko politiko desnice – seveda saj uporabljajo iste medote), prav tako tudi vojaka, ki naj bi mu posredoval zaupne ameriške depeše, slednji je brez sojenja že lep časa zaprt v samici! Še ena podrobnost, FOX news je največja in najbolj dovršena propagandna mašina zunaj komunističnih dežel, še več, v nekaterih elementih so celo prekašali komunistični stroj. Seveda, mati vseh propagand je še vedno tista, ki jo je prakticiral Goebbels, nacistični minister za propagando!

Ja, takrat so bili drugačni časi – 2. SV vojna je nekaj kar pred tem nismo videli, niti kasneje. Koliko ljudi so pobili domobranci, četniki in ustaši. Koliko sorodnikov partizanov in voditeljev odpora so izdajalci pobili na gnusen način, še prej so jih mučili in osramotili! Njihova edina krivda je bila, da so bili sorodnik partizanov, prostovoljec ali simpatizer OF! To je vse! Ali si res predstavljate, da bi po vojni, ko so jugoslovanske oblasti v roke dobili zajete izdajalce, da bi jih preprosto oprostili za vse hudobije in zločine? Če to mislite, živite v fantazijskem svetu. Tudi zavezniki, anglo-ameriške sile so povojni izvajale poboje, in sicer, da so načrtno izstradali nacistične in ostalo ujetnike, kar milijon jih je bilo! Vse to so se zavezniki dogovorili na srečanju na Jalti, da bodo vse izdajalce vrnili v matično državo, in da bodo iz njih naredili primer, da se kaj takšnega ne bo več ponovilo – 2. Svetovna vojna namreč! Več o tem si lahko preberete v knjigi Druge izgube, ki jo je napisal James Bacque.

Američanom, Angležem, Francozom…, niti na pamet ne pride, da bi poizkušati rehabilitirati svoje izdajalce (npr. Philippe Petain), hkrati pa obtožiti Amerške in angleške vojake, da so izvajali povojne poboje. Zakaj? Ker spoštujejo svoje vojake, ki so se borili proti nacističnemu zlu za svobodo! V Franciji, Angliji in ZDA niso imeli revolucije, pa so se vseeno dogajali povojni poboji, ki pa jih nobeden noče izkoristiti za politične namene, zato, ker če bi poizkušal rehabilitirati povojno izstradane naciste, potem bi dejansko veljal za zagovornika nacistov in njihovih zločinov, pa še nekaj, svojci in potomci pobitih nacistov si niti ne drznejo zagovarjati svojih sorodnikov ali prednikov, kateri normalen človek, bi šel zagovarjati na primer svojega nacističnega dedka? Da je bil po krivici ubit, ker mu niso sodili, da je zato nedolžen človek. Dajte no. To je fenomen nekdanjih republik Jugoslavije, da se poizkuša rehabilitirati in zagovarjati nacistične sodelavce!

Toda zakaj se to dogaja v Sloveniji? Iz Argentine so se namreč vrnili stari domobranci, njihovi potomci, ki si danes skušajo oprati ime, sprati krivdo in krvave roke s slovensko krvjo. Kdo pa bi si želel, živeti s takšno težko vestjo? Nobeden! Zato si na vse pretege trudijo oprati svojo krivdo in sodelovanje! To delajo tako, da hočejo kriminalizirati OF, svojo kolaboracijo pa prikazati kot zakonito v skladu z ženevsko konvencijo. Toda primer takšne kolaboracije, ki se je dogodila v 2. SV, do takrat niso poznali -  to je bilo nekaj povsem novega. Takratni fenomen, zato takšne kolaboracije niso bile nikjer v ženevski konvenciji upravičene!

Prišli so do ideje, če bodo vsakodnevno omadeževali OF, partizane in njihov boj, če bodo vsakodnevno izpostavljali njihove zločine, potem bodo mogoče dosegli to, da bodo ljudje pozabili na njihove zločine, na njihovo izdajo. Mogoče bodo ljudje rekli, poglejte no, saj so bili partizani vendarle večji zločinci kot domobranci, le kdo pri zdravi pameti bi podpiral partizane in njihove vrednote! To se danes dogaja s svetlobno hitrostjo, prišlo je celo do te mere, da si ljudje niti ne sramujejo priznati, da so prodomobranski ter s tem posledično pronacistično oziroma neonacistično umerjeni! Danes ljudem ni težko priznati, da so bili njihovi sorodniki domobranci, pravzaprav se ob tem čutijo celo ponosne! Me prav zanima, koliko svojcev nacistov se počuti ponosne na dejanja svojih prednikov? Ne veliko, oziroma si vsaj v javnost ne upajo!

Svojo nedolžnost skušajo tudi dokazati tudi na podlagi povojnih pobojev, češ, poglejte zunaj sodno ste pobili naše kolege – to je dokaz, da smo nedolžni, vi pa zločinci. Vaš zločin je večji od našega. To je to, s povojnimi poboji skušajo zakriti svojo krivdo, danes imenujejo to – popravo krivic. Toda, kakšna krivica se jim je dejansko zgodila, izdal si narod, in bil zato obsojen na smrt! Kje je tukaj krivica? Za nedolžne žrtve lahko označimo le usmrčene civiliste – bilo jih je kakšnih 1000, nikakor pa ne domobrance! Četudi so bili izvensodno usmrčeni. To je kruta resnica. Povojni poboji so se dogajali v efektu, v trenutku jeze, kako bi pa vi odreagirali, če bi se pred vami, kar na enkrat znašel človek, ki vam je pobil celotno družino? Verjetno ga ne bi povabili na piškote in mleko, kajne? Sicer pa, če bi zmagali nacisti in domobranci, ne upam si predstavljati, kakšen masaker bi bil šele to! Pred leti sem na RTV SLO gledal prispevek, ko so imeli nekje srečanje domobrancev, ustašev in četnikov, pa je nekdo rekel, Slovenec, »hvala bogu, da so zmagali partizani, ker če bi mi, potem bi bil šele masaker«, ta prispevek oz. posnetek iščem že dalj časa, vendar mi ga še ni uspelo najti. In dejansko bi bilo hujše!

Hitler je aprila 1941, ko je obiskal Maribor, rekel: »Naredite mi to deželo zopet nemško!« Ta izjava pove vse in še več! Takrat se je tud načel njegov načrt raznarodovanja, ki je imel v načrtu preseliti, ubiti, ali prevzgojiti več kot 240 000 Slovencev, o tem je zgodovinar Tone Ferenc napisal obsežno študijo z naslovom »Nacistična raznarodovalna politika v Sloveniji v letih 1941 – 1945«. Vsa dejstva, ki so napisana v tej pomembni knjigi, je z enim zamahom brez virov, dokazov in dokumentov zavrnil nedeljski »zgodovinar« (ki to seveda ni po nobenih kriterijih) Gregor Medvešek (“nakjučno” član SDS ali pa vsaj goreč pristaš – kar se vidi iz njegove FB strani), ki je napisal knjigo Mit o NOB katera sloni predvsem na subjektivnem mišljenju in razmišljanju! V knjigi opravičuje kolaboracijo in izdajo, ob enem pa zagovarja tezo, da Hitler ne bi storil ničesar slabega Sloveniji, če ne bi prišlo do upora! Seveda, tako kot ne Mussolini na Primorskem… Pa smo videli, kaj se je tam dogajalo, zato je Primorska še danes najbolj resnicoljubna in podpornica NOB. Pa še brez NOB ne bi dobili nazaj Primorske in morja na sploh! Kaj se zavedate tega, dragi podporniki nacizma in fašizma oziroma domobrancev? Prav tako ne bi nazaj dobili Prekmurja. Edino kar smo zgubili iz rok je bil Trst, kjer so partizani prišli pred zavezniki, vendar malokdo pa ve, da je Churchill – kjub temu, da sta bila s Titom velika prijatelja – za bo nad Partizane poslala 10 brigad. Ker Tito ni hotel več prelivanja krvi, sploh pa ne med zaveniki 2. SV, je Trst oziroma cono A prepustil Anglo-ameriškim silam!

Po Medveškovem mnenju so partizanski odporniki in domoljubi za izgovor za odpor navajali podatek, da bi nacisti sicer pobili ali preselili 220 000 in 260 000 Slovencev, in da so se na podlagi tega podatka odločili za odpor. Nato pa ta “izgovor” za oboroženi odpor preprosto zavrže in pravi, da je to le laž. Da nacisti ne bi škodovali Slovencem in, da bi jih v bistvu pustili pri miru, da ne bi bilo nobenih prelivanj krvi, če ne bi prišlo do odpora slovenskega naroda. Seveda, zato pa niso nacisti pobijali pripadnike Kraljeve vojske, ki je branila Jugoslavijo v Aprilski vojni, ob enem pa na veliko zapirala civiliste? Potem pa tudi na nek način govori, da bi bili nacisti prijazni do Slovencev, če ne bi prišlo do komunisitčnega NOB, prav zaradi tega so se vaške straže, MVAC, domobranci, primorski domobranci (narodno varnostni zbor za primorsko – NVZP), črna roka ( Slovenski gestapo), pridružili nacistom in fašistom prav zaradi tega dejstva, ker so nacisti v osnovi prijazeni, miroljubni vojaki, ki niso popolnoma nič hoteli Jugoslaviji in da so njihovo jezo na plano prinesli prav partizani, prav zaradi tega so se belogardisti čutili dolžne in odgovorne, da pomagajo miroljubnim nacistom in fašistom, ki bi slovenskemu narodu zagotovo pustili, da bi še naprej govoril Slovensko, da bi še naprej imeli svojo kulturo in običaje itd. Tako kot so imeli na Primorskem od leta 1921 naprej, a ne da? Pomežik, pomežik… To “argumentira” tako, da tudi v ostalih državah pod nacistično okupacijo Nemci niso raznarodovali ljudi ali jih pošiljali na prevzgoje… NOB je glavni krivec za kolaboracijo, brez NOB ne bi bil kolaboracije – res je, toda brez NOB, danes ne bi bilo samostojne slovenske države in bi danes seveda govorili nemško, toda kaj je najbolj pomebno za belogardiste – vsi bi bili verni. Jebeš slovenski jezik, važno, da imamo boga in vero, saj molimo lahko tudi v nemščini – saj bog vse razume! Po pričevanjih preživelih otrok in po dokumentih, so nacisti v razne sirotiščnice po Nemčiji in Avstriji poslali od 700 do 1000 otrok na prevzgojo, to so tisti, ki vsebujejo arijsko kri, vendar jih morajo še malce izučiti in “predelati”…

Celotno zavezniško gibanje je priznalo, tako Churchill in Roosevelt, da je bilo Titovo partizansko oporniško gibanje temelj zmage zaveznikov nad silami osi v 2. SV, zato ker so partizani nase vezali nacistične vojake, ki bi namesto, da bi se podili po jugoslovanski in slovenskih gozdov, lahko streljali na Američane na izkrcanju na Normandiji (6.6.1944), takrat je bil začetek konca 2. SV, ali pa bi okrepili svoje obrambne črte proti prodiranju Sovjetov proti Berlinu oziroma Velki Nemčiji. Namreč, v Jugoslaviji je bilo v teh letih skoraj milijon nacističnih vojakov ter še en kup orožja, ki bi ga lahko z lahkoto uporabili v borbi proti ZDA, Angliji, SZ itd. Jasno, vem, demobranci se hočejo znebiti svoje težke preteklosti, zato tudi toliko različnih poizkusov po rehabilitaciji in to z različnimi metodami. Predvsem priljublena je teza, da se pripadniki NOB niso borili za sovobodo in svojega ljudstva, temveč je bila prva naloga prevzeti oblast, šele potem odpor. Toda, za božjo voljo, saj najprej moraš s prestola pregnati aktualnega vladajočega, takrat so to bili nemci in fašisti, medtem ko je prejšnja kraljeva garnitura, Cvetković, Maček, Krek (SLS), ki so Jugoslavijo naprej prikjučili celo silam Osi, torej nacistom in fašistom, so že pred tem zbežali ali bili izgnani tujino, kjer so se nato nastanili v Londonu. Zato so morali najprej premagati naciste in okupatorja, za to je bil ODPOR, šele na to, ko so zmagali, pa je sledil prevzem oblasti, kar je po mojem logično! Saj Tito in vsi ostali so bili izvoljeni na svoje položaje, podpora je bila ogromna po vojni in s tem zmaga zagotovljena! Več si lahko preberete v knjigi Marjaževa vojska od Martina Premka. Sicer pa, ne vem kako si Medvešek predstavlja v svoji knjigi, Tito in ostali se v NOB borili za svobodo, dobro pa tudi za oblast, saj ni skrivnosti, vendar on je prišel do sklepa, da bi moral Tito to oblast prepustiti drugemu po zmagi… Bom malce počakal, da vam pride v glavo… Ja, Tito se je štriri leta bojeval izgubili so na stotisoče partiznskih borcev za svobodo, ogromno civilistov je izgubilo življene, ogromno prostovoljcev, aktivistov NOB in OF… samo zato, da bi potem po štirih letih krvaega boja prepustil oblast nekemu tretjemu, po vsej vrjetosti kralju Karađorđeviću in njegovi vladi (ali pa Leonu Rupniku), ki nas je pravzaprav prikjučila v sile Osi, in ko so iz nje izstopili, nas je doletela Aprilska vojna. Ko je Jugoslovanski narod že obupal, ko so se že predali usodi, se je del slovenskega in potem tudi jugoslovanskega ljudstva zoperstavilo usodi, ki bi jih doletela pod nemškim okupatorjem, ter so začeli odpor iz katerega je nato nastalo eno izmed največjih, če ne celo največjo odporniško gibanje v Evropi! Ali si res predstavljate, da bi bilo logično in pravično, da bi Tito potem oblast prepustil nekomu, ki ni bil zaslužen za zmago, ali jo je celo zaviral? Seveda, da ne! Pa še nekaj radi omenjajo, da smo se šele po napadu nacistov na SZ začeli organizirati v NOB, samo zato, da bi pomagali Stalinu. Ja res je, mogoče je k temu tudi botrovalo, da smo s SZ še v času Kraljevine Jugoslavije, ko je bila ZKJ še ilegalna stranka, podpisala sporazum o sodelovanju, nekaj časa preden se je začela vojna? Pa še nekaj, prvi sestanek OF oziroma takrat še protiimerialistične fronte v Sloveniji se je zgodil že 26. aprila 1941, torej skoraj 2 meseca pred napadom na SZ  v akciji Barbarosa. Toliko o tem, da smo šele takrat vstopili. Je pa res, da je šele po napadi na SZ prinesla pravi oboroženi upor, predvsem ko smo s strani SZ dobili orožje, kasneje pa še od ZDA in Anglije. V glavnem, toliko raznih teorij in tez, kolikor so jih v javnost posredovali desničarji, cerkvene oblasti in njihovi podložni zgodovinarji je ogromno, in bi lahko cel dan zapravil, da bi jih vse napisal, seveda skoraj vakega pa bi lahko tudi brez problema tudi zavrgel.

Pravijo tudi, da je bila NOB državljanska vojna, to mi ni bilo nikoli jasno? Borili smo se proti nacistom in fašistom, to bi težko označil za državljansko vojno. Verjetno je mislil, da ko smo se začeli boriti proti domobrancem, da je šele takrat postala državljanska vojna… kar spet ni pravilno in je laž. Belogardisti so se formirali šele leta 1942 in se partizani niso začeli boriti proti belogardistom, temveč so se belogardisti (domobranci, vaške traže, MVAC…) začeli boriti proti partizanom, in to ne za slovenski narod, tevmeč za Hitlerja in Tretji Rajh. Saj so vendarle pristopili na njihovo stran. Potem takem, so se nacisti borili za svobodo Jugoslavije in Slovenije, ker so napadali komuniste in partizane v NOB, ki so hoteli le prevzeti oblast za vsako ceno? Saj niso partizani napadli Tretji Rajh, prav tako niso partizani začeli napadati domobrance, saj so se partizani formirali bistveno prej kot kvizlinške enote! Domobranci in vaške straže so začele bratomorono vojno, in ko so se začeli boriti proti svojemu narodu, so začeli tudi državljansko vojno! Če ne bi kolaborirali, ne bi imeli ne eno ne drugo! Včasih res ne razumem mislenost teh ljudi. Še posebej, če skušajo dokazati, da so za vse hudo in zločine (tudi tiste, ki so jih zakravili švabobranci) krivi partizani in NOB, ne pa tudi belogardisti, ki so sodelovali z agresorjem in bili tudi del te agresije – in to nad SLOVENSKIM NARODOM! Ne glede na vse poizkuse opravičevanja kolaboracije, dejstva so dejstva in nobena knjiga tipa Mit o NOB ne more spremeniti tega dejstva, da so domoranci bili sodelavci okupatroja, da so prisegli Tretjemu rajhu in Velikemu vodju (Hitlerju), niti tega, da so bili oboroženi in plačani s strani okupatorja! To so preprosta dejstva, ki jih ni mogoče prezreti niti izpodkopati. So vtisjena v spomin svetovne zgodovine!

Res, neverjetna knjiga, še posebej, ko si Medvešek za opravičevanje kolaboracije izmišljuje ali podaja svoje napačne in fantazijske teorije, sicer je zelo  zabavna knjiga za tiste, ki poznajo zgodovino in dejstva, za desničarje bo po vsej verjetnosti nova biblija – ker je napisana prav za njih, populistična, lahko berljiva in brez zgodovinskih virov, le natolcevanja. Preberite si jo, njegova interpretacija je res edinstvena, ter seveda čisto napačna, še bolj zafustrirana od teorij še enega cerkveno-desničarskega “zvezdiškega” zgodovinarja Jože Dežman, baje ozdravljenega alkoholika. Njegov stric, spoštovani partizan, Anton Dežman – Tonček se verjetno obrača v grobu! Pa sposodite si jo v knjižnici, ker škoda tistih 30 € za knjigo brez zgodovinske osnove ali dejstev in dokazoc. V bistvu knjiga temljeni iz zapiskov na njegovem blogu Okop na RTV spletni strani.

No, Medvešek tudi pravi, da je prav zaradi partizanskega upora Slovenijo in Jugoslavijo doletela takšna grozota! Da bi Slovenci pod nemško okupacijo obdržali svoj jezik, kulturo in dediščino, kar je seveda smešno, kajti jasno je, da Slovenci nismo ustrezali kriterijem arijske rase, še posebej zato, ker smo Slovani. In na podlagi Hitlerjevih izjav, Slovenije kot takšne zagotovo ne bi prenašal ali toleriral s svojem Tretjem rajhu. Sicer pa, Hitler in Mussolini sta svojo moč nad jugoslovanskim narodom pokazala že aprila 1941, in sicer v Aprilski vojni, ko so po celotni Sloveniji izvajali aretacije in zapirali ljudi, pa takrat se slovenska OF še ni formirala. To se je zgodilo šele, ko je kapitulirala Kraljevina Jugoslavija, do tedaj pa so vsi svoje upe polagali na kraljevo vojsko, ki ni imela nobenih možnosti! Vse te teorije so za lase privlečene!

Da se vrnem, na spomeniku je tudi pisalo, da so bili oproščeni… Toda, kdo jih je oprostil? Za kaj so jih oprostili? Mogoče so si interpretirali, sedaj so nas Angleži vrnili v domovino, zato moramo biti oproščeni… Sedaj smo nedolžni! Toda prva sodba jih je čakala v domovini. In niso bili oproščeni, izdaja in zločini proti narodu vendar niso tako nedolžne stvari, da se jih kar oprosti! Toda, kot sem že dejal, domobranci so po njihovem prepričanju, popolnoma nedolžni. Komunisti so jim naredili krivico. Vztrajno zanikajo prisego Hitlerju, pa čeprav so slike in filmi neizpodbiten dokaz, tudi to, da je bil v času zaprisege na štadionu tudi škof Rožman, sicer ni sedel na odru, ki je bil rezerviran za »ugledne« goste, vendar je dogajanje spremljal s glavne stavbe štadiona, tam, kjer je poprej daroval mašo za domobrance! To za domobrance ni sporno, niti ni sporno, da je general Erwin Rosener pred začetkom prisege dejal, ‘vaš škof vas je pripravil, na prisego’! Točne izjave se mi sedaj ne da iskati, toda to za »zgodovinarje« tipa Dežman in Pečar-Griesser, ki je celo dejala, da Rožmana ni bilo na proslavi, kar je z video posnetka lepo razvidno, da je bil! Pečarjeva pravi, da ni bil na odru oziroma sedežu, ki je bil zanj rezerviran, za njo je to bilo dovolj, da je svojo ugotovitev posplošila v taki meri, da ga potem sploh ni bilo na zaprisegi. Kar je laž.

Kot sem že zgoraj napisal, postavljanje spomenikov domobrancem, je ekvivalent, kot če bi postavljali spomenike nacistom in Hitlerju. Bili so del njegove vojske, plačani in oboroženi, posredno so tudi soodgovorni za nacistične zločine, ker so podpirali njihovo ideologijo! Zakaj to pravim, zato ker danes v Sloveniji v desničarskih strankah in v RKC pravijo, vsi ki so pro-partizanski, posledično zagovarjajo tudi povojne poboje in zaradi tega imajo tudi krvave roke. To je Janša večkrat izjavil, prav tako tudi domobranec in predsednik Nove slovenske zavese Anton Drobnič, ko je Pahorja označil, da ima krvave roke, ker je levičar in nekdanji komunist. Toda, zanimivo, tudi Janša je bil včasih komunist, pa mu tega ne očitajo… Zato torej, tudi jaz očitam odgovornost domobrancev za nacistične zločine, toda oni so dejansko pripomogli k tem zločinom – s puškami in izdajo, so polnili nacistična in fašistična koncentracijska taborišča s slovenskim ljudstvom! Pa ne pozabimo tudi nekaj 11 000 Slovencev, ki so življenja izgubili na ruski fronti, potem ko so jih mobilizirali nacisti v svojo vojsko in jih pognali v prvo bojno vrsto za »kanon futer«. To so pozabljene in večkrat spregledane slovenske žrtve!

Še nekaj, nek lokalni politik – potomec domobranca, je na svoji spletni strani za svojega strica napisal, da so v mesto prišli nacisti, so šli v šolo in starejšim fantom naročili oziroma dali ultimat – ali se boste pridružili nemški vojski ali pa domobrancem. To je še en dokaz, da so SS-generali vodili domobransko vojsko, zakaj bi morali iti v domobransko vojsko, če pa niso bili pod nemško komando? Vendar, nekateri so nato dezertirali iz domobranske ali nemške vojske in se pridružili OF in partizanom, nekateri pa so zaradi verske (predvsem zaradi te) in ideološke prepričanosti ostali v nemških vrstah in to sedaj danes uporabljajo kot izgovor za kolaboracijo – da niso imeli nobene druge možnosti.

Še en stvar, danes govorijo vsi o spravi, no, ne vsi, govorijo le desničarji in cerkev. Toda kakšna sprva za vendarle? Sprava je že bila, leta 1990 med nadškofom Šuštarjem in Kučanom. Kaj bi še radi? Toda, potem je na čelo SDS stopil, ki je v svojo stranko uvedel paranojo in domobransko agendo, to priznava tud Ivo Hvalica, nekdanji član SDS, ko je v intervjuju za Playboy pred leti dejal, da ko je na čelo stranke prišel Janša se je dinamika le-te popolnoma spremenila, v ospredje so postavili domobransko formacijo in v stranki se je govorilo le še o tem. Vsi, ki se niso strinjali s tem, so zapustili stranko ali pa bili iz nje izključeni. Velja tudi prebrati njegovo knjigo Zadnja replika. Seveda pa Hvalica, kljub vsemu ostaja odločen anti-komunist in seveda še vedno domobransko nastrojen, vendar ne tako kritično kot Ivan Janša. Tudi to, ga moti, ker pravimo, da je vino rdeče, on pravi, da je črno. Jah, takšno metodo danes uporablja »Grafko« Grims. Sicer pa, sprava z domobranci pomeni sprava z nacizmom!

Še toliko dlje so šli SDS-u, da so v času svoje vlade celo ustanovili študijski center za narodno spravo, oziroma jaz ga rajši imenujem študijski center za rehabilitacijo domobrancev. V tem ŠCNS so zaposleni le izključno desni in cerkveni zgodovinarji, politično podrejeni Janši, že to veliko pove, da je direktorica tega centra žena od Milana Zvera, sicer srednješolska učiteljica zgodovine. To skupino ne sestavljajo priznani slovenski zgodovinarji, temveč le politično pravi!

Če SDS-ovsa garnitura pravi, da so 40 let zgodovino pisali komunisti, pa pravim, da danes že 20 let zgodovino pišejo domobranci in osamosvojitveni priskledniki – samooklicani, najbolj zaslužni za osamosvojitev Slovenije, ki so se zbrali v Zboru za republiko in po novem v Združenju za vrednote osamosvojitev Slovenija, ali nekaj takšnega. No ja, nekateri imajo nekaj zaslug, toda še več je takšnih, ki nimajo popolnoma nobenih, na primer Bajuk, ki ga niti v Sloveniji takrat ni bilo. Je še užival v Argentini.

Študijskem centru odkrivajo le in samo komunistične in partizanske zločine, toda zavoljo narodne sprave bi morali tudi odkrivati tudi domobranske zločine, toda jasno je, da ta skupina ni za to formirana! Pravzaprav to bi bila edina možna sprava, priznanje vseh zločinov obeh straneh! Vendar, glej ga zlomka, domobranci in RKC niso priznali niti enega samega zločina! Niti enega! Niti vsem očitne in dokumentirane kolaboracije in prisege, niti zločinov na domobranski postojanki Sv. Urh. Medtem ko so vsi levi politiki, predsednik ZZB NOB, in še kdo, OBSODILI povojne poboje in priznali napako in obžalovali zločin povojnih pobojev! Kdaj pa so svoj zločin priznali ali celo obsodili pripadniki domobrancev in predstavniki RKC na slovenskem? Nikoli. Še nikdar. In je tudi ne mislijo. Pravijo, da so nedolžni, zanikajo prisego in kolaboracijo, cerkev se vztrajno tudi rehabilitirati svoje člane, škof Rožman je bil pravnomočno obsojen leta 1946, vendar je bil pod Janševo vlado, ki je spremenila zakon, da je lahko RKC zastopala Rožmana, oproščen obsodbe – vendar ne s tem, da bi mu dokazali nedolžnost, temveč na podlagi nepravilnost v sojenju! Kdaj bomo dočakali čas, ko bodo služabniki, falange nacistov, priznali svoje napake in zločine? Tega verjetno ne bomo dočakali, in to iz enega razloga: če bodo priznali svoje napake, potem ne bodo mogli rehabilitirati domobrancev! Če bodo karkoli priznali, bodo desničarske stranke izgubile svojo predvolilno kampanjo! Tega si ne morejo privoščiti, ker drugega političnega načrta, takšnega, ki ne vsebuje tem iz polpretekle zgodovine nimajo. Vse gradijo na paranoji, da Slovenijo vodijo komunist, udbomafija, Kučanov klan, strašijo Slovenijo, ker je s strahom se da najbolje kontrolirati ljudi, bolj so dovzetni za traparije in neumnosti! Recesija je le politični poligon za ponoven prevzem oblasti, propagandni in populistični motor deluje na polno, obljubljajo stvari, ki so nemogoče, ob enem pa hočejo, da gre Sloveniji se slabše kot sicer, zato da bodo na naslednjih volitvah zmagali z večjo razliko. Dobrobit Slovenije jim ni v ospredju, temveč osebni in strankarski interesi. Takšni ljudje bodo zmagali na naslednjih volitvah. Na žalost.

Pahor dobro hoče, vendar ne zna z ljudmi, preveč je ustrežljiv, premalo odločen, če pa je že, je odločen tam, kjer ne rabi biti, lotil se je vseh resnejših tem, čeprav je vedel, da bo naletel na neodobravanje ljudi, ker se je lotil reform, ki jih ljudje načeloma neradi sprejemajo, povsod po svetu je enako (največ problemov je v javnem sektorju), ljudje ne dojemajo, da smo v recesiji, da so za rešitev potrebni izredni ukrepi, zakonu, reforme. Ljudje se tega ne zavedajo! Še več, imamo neodgovorno opozicijo, ki napihuje ljudi, ruši reforme, zavira stvari, toda ne zavedajo se, ko bo Pahor izgubil na volitvah bodo morali oni pokazat določene rešitve, vendar kot vemo iz leta 2004-2008, od njih namreč ne gre pričakovati veliko. Še posebej ne kakšnih velikih odločitev! Pahorjeva vlada je za 100 € neto vzdignila minimalno plačo – in to v recesiji, to ni uspelo Janši v času konjunkture, gospodarske rasti. Zakaj, zato ker je vedel, da se bodo delodajalci na to pritožili, zato se je rajši tej temi izognil, prav tako se je izognil pokojninski reformi, ker bi naletel na iste ovire, kot jih je Pahor. Vendar, bila bi ena velika razlika. Medtem ko je SDS in Janša apriori proti reformam, pa verjamem, da bi leva opozicija pokojninsko reformo SDS-a podprla, oziroma bi jo pomagala z amandmaji dopolniti in v nekaterih točkah spremeniti. To so že dokazali v 4-letih Janševe vladavine. Toda, problem je, ker v SDSu niso marali, če bi opozicija njihove zakone modificirala z amandmaji, večkrat so rekli, »da če so proti zakonu, naj preprosto glasujejo proti, da ga ne rabijo spreminjati z amandmaji, če jim ni všeč«, s tem so jim odrekli osnovno demokratično pravico. Tukaj se tudi vidi miselnost desničarjev, če nisi za, si proti in bodi proti, če nisi naš, si proti nam, če ne razmišljaš enako, nisi naš in nisi z nami… ja,  SDS uporabljajo čisto komunistično metodo, saj ni čudno, saj polovico SDS sestavijo konvertiti, nekdanji komunisti, na čelu z velikim vodjo Ivanom! V več kot 12 letih v ZKS, ZSMS, SZDL se je Janša dodobra naučil metod svojih nekdanjih vzornikov, pravzaprav je bil tako vnet in zagrizen komunist, da so ga celo iz partije izključili! Kakorkoli, sedanja koalicija je naredila veliko dobro, še več dobro bi naredila, če je ne bi pri vseh stvareh ovirala opozicija, lotila se je resnih problemov! Kakšnih problemov se je lotila rešiti Janševa vlada? Nobenih. Vse kar so naredili je bil Grimsov zakon o RTV ter Virantova plačna reforma v javnem sektorju, ki je pravzaprav naredila še več škode kot koristi. Takrat so dejali, da bo s to reformo zmanjšali število zaposlenih, vendar od takrat pa do danes se je v javnem sektorju zaposlilo več kot 7000 ljudi, medtem ko v gospodarstvu delavci izgubljajo službe, pa v javnem sektorju konstantno narašča zaposlojevanje. Da je problem še večji, javni uslužbenci v času recesije zahtevajo višje plače in več bonusov! Državna blagajna lahko prenese le toliko število javnih uslužbencev! Enkrat se bo vse skupaj sesulo. Bomo videli, kaj bodo takrat naredili desničarji, saj bodo takrat na oblasti. Nova republika oziroma sprememba ustave ne bod magično rešila težav, pravzaprav mislim, da je bolj namenjena dobrobiti in interesu stranke SDS kot pa slovenskemu narodu!

  • Share/Bookmark

Komentarji



21 komentarjev

  1. Simona Rebolj, dne 10.07.2011 12:27
    Simona Rebolj

    “Zakaj, zato ker Stalin je v svojih čistkah dal pobiti ljudi, ki so mu bili politično nevarni, v času velike industrializacije Sovjetske zveze, ki je Stalin iz zaostale držav naredil svetovno industrijsko-kmetijsko silo, vendar pri tem procesu je umrlo več milijonov ljudi. Zadnje raziskave kažejo, da je bil Stalin odgovoren za 6 milijonov žrtev! Vendar, on ni pobijal ljudi, na podlagi rase ali veroizpovedi, četudi je bil ateist.”

    Seveda je pobijal ljudi na podlagi veroizpovedi. Preganjal in pobijal je tiste, ki niso verovali v njegov režim in verjeli v njegovo vizijo. Tudi ideologija je religija!!! Tudi Hitler je pobijal ljudi na povsem enaki podlagi v bistvu stvari. Ni šlo le za rasizem kar z vedrega neba, ampak za pripisovanje mentalitete, kulturne identifikacije in (verskega) prepričanja, ki ga je prepoznaval kot škodljivega in zaviralnega v procesu njegove osebne vizije (medtem ko je prav tako gradil ceste in skušal ustvarit tehnološko in intelektualno napreden svet). Da je po njegovih žilah tekla židovska kri, mu je samo utrdilo prepričanje, kako dobro pozna naravo določene nacije. Enako so v mentaliteti funkcionirali domobranci itd.

  2. stric Marč, dne 10.07.2011 16:18

    Cerkev ni bila tako neumna, da bi ne vedela, da bo partija izkoristila NOB za revolucijo in prevzem oblasti. In postavilo se je vprašanje, kaj storiti. Izbrala je napačno opcijo, ki je bila poražena.Tudi osamosvojitvena vojna je bila na nek način izrabljena za restavracijo kapitalizma v njenem elementarnem stanju. Da se je po svetovni moriji uveljavljal znan rek “Gorje premagancem” povsod po svetu, je znano, kar pa seveda ne opravičuje izvensodne poboje. Seveda je bila razlika med Stalinom in Hitlerjem. Stalin je bil kot cerkev internacionalistični in je pobijal ideološke nasprotnike. Hitler je gradil Veliki Rajh na nemških, arijskih, torej rasnih koreninah.Vendar Hitler ni bil do te meje paranojen, da bi sodelovce pobijal kar preventivno. Imate pa prav. Za ZDA in GB je bil Hitler z idejo Velike Nemčije bolj nevaren, kot kumunizem stalinovega tipa.

  3. Blog Opozicija Norcem, dne 11.07.2011 13:49

    Hitler je v čistah pobijal prevsem komuniste, tiste, ki so mu bile nevarni ali pa pristaši politike pokojnega Lenina.

    Cerkev je ozkogledna, če Cerkev ne more biti na oblasti, pa hoče vidti nekgoa, ki bi podpiral vero v Boga in njih. Ker v komunizmu tega niso vedeli, ker naj bi bil brezbožen, pa so vse potrebne atribute videli v nacizmu in fašizmu. Konec koncev je tudi Vatikan leta 1933 podpisal pakt o nenapadanju in sodelovanju z nacistično Namečijo. Že v 20-ih letih pa je Vatika tudi podpisal prav tako sodelovanje z Musolinijem, ki je bil prav tako katolik, v zameno za podporo so dobili svojo državo – Vatikan!

    Slovenska RKC je v prvi vrsti skrbala za svojo rit in bila pripravljena v boj za vero, Boga in Jezusa. Nič drugega. Če bi bil komunizem veren, potem ti garantiram, da cerkev ne bi imela proti, če bi bili komunisti na oblasti, samo da bi jih podpirali in jih vsake toliko čas nakazali nekaj denarja. Tako kot danes.

    Sicer pa, saj bi lahko se samostojno oragnizirali, ali je bilo res potrebno kolaborirati s komunizmom!

    Sicer pa RKC je kolaborirala z nacisti še pred začetkom vojne v Jugoslaviji, daleč preden se je sploh ustanovila NOB, takrat so bili še najbolj pozorni, ko je Kraljevina Jugoslavija sklenila dogovor o sodelovanju, takrat se jim je prižgal alarm. Že v letu 1940 so ustanavlajli Katoliške akcije in že tega leta so v cerkvah molili Bog obvaruj nas komunizma! Več kot leto pred vojno v Jugoslaviji. To meni dokazuje, da jim je šlo le in samo za vero in ne za slovenski narod.

    Tudi vdanostna izjava mussoliniju in generalom, ki so zavzeli ljubljansko pokrajino, in to veliko prej preden se je spoloh formirala OF in NOB, zagotovo takrat niso vedeli, da bodo komunisti prevzeli oblast – ker jih še ni bilo. Takr je bilo v ZKJ nekaj tisoč članov.

    Do kolaboracije je prišlo še pred partizanskim odporom, tko da je tisti, ki trdijo, da je do kolaboracije prišlo zaradi komunističnega nasila velika laž. Sicer pa so italijanski v začetku 1942 bistveno več zločinov naredili kot partizani. Nekajkrat več. Če so takrat partizani pobili nekaj deset ljudi, so jih Italiajni tudi več sto in tisoč…

  4. jesis, dne 11.07.2011 19:59
    jesis

    Zelo podroben zapis – se strinjam.

    Spomenik je pa tipična balkanska zadeva, kjer lahko ju3 izbruhne ponovno medsebojno klanje kot pred časom v Srebrenici.

    Smo kaj napredovali?
    Ne!

    Civilizacija?

    Postavljamo spomenike, da bi si zapomnili, da se ne bi ponovilo … popoln idiotizem !!!

    Ne ga srat!

    Na tem planetu razen tehničnega napredka NIKOLI ni bilo NOBENE civiliziranosti. Kakšna pa je razlika, če v mirnodobskem času neko zakolje svoje starše, cel razred svojih sošolcev, pošlje v smrt samomorilnega otroka ovitega v bombe, ali med vojnim časom, ko ima oblast in postavi plinske celice?

    Nobene razlike!

    NI NOBENE RAZLIKE !!!

    Zato:
    pokoli so bili, so in bodo sestavni del življenja na Planetu Opic.

    O civilizaciji pa ne duha, ne sluha – ne prej, ne zdaj in ne v bodoče!

    Tkkotoje!

    Hočeš ali ne!

    Basta!

  5. LEON, dne 22.07.2011 12:19

    Govori odkrito ja pridem na polovico bloga in sm živce zgubu kolko lažnih podatkov… Stalin je dau pobit velik več kot 6 milijonov ljudi..Zaigrov je lakoto v ukrajini 30 milijonov žrtev… medtem je pa nemcem pošiljov žito ko so bli še najbolši prjatli… nemci so se šli k rusom učit kako delujeja koncentracijska taborišča… ker s v rusiji od revolucije naprej ko so dal pobit vse politične nasprotinke. Jugoslavija paje nastala po vzgledu rusije, so rusi titotu povedal kaj naj nardi po vojn in to je tud naredu. In komunizem zagovarja brezboštvo in če si nosu rdečo zvezdo si se boril za revolucijo to ni biu upor proti okupatorji če so v 4 letih vojne pobil 6000 nemcev? na vzodni fronti je v dbeh urah padlo tok nemcev… tukaj je biu pa tak upor proti okupatorji ja d so jih v 4 letih clo tolk pobil ane hahahahaha kake cvete. Pač osvobodilna fronta je znala zakrit svoj pravi obraz ljudje so misll d se to boj proti okupatorju je biu pa boj za boljševiško revolucijo. Pa še to od kdaj je rdeča zvezda simbol slovenstva , je pa res da so komunističi partizani dobr potvarjal resnico in zakrival kaj se v resnic dogaja… boj proti okupatorji to zagotovo ni biu. Ljudje so jim pa nasedli

  6. Novljan, dne 4.08.2011 07:17

    LEON mene je pa že pri prvi četrtini tvojega komentarja prijelo srat. Seveda je bil Stalin na začetku z Nemci prijatelj in tudi koncentracijska taborišča so imeli Rusi ampak Juga po izgledu Rusije? Si kdaj morda slišal za eno mičkeno stvar, ki se ji reče informbiro?
    Daj preberi si kaj o njem, tudi wiki bo zadosti povedala: http://sl.wikipedia.org/wiki/Informbiro
    Seveda zagovarja brezboštvo. Vera je opij ljudstva madona. In ja ti morš mal primerjat cifre. Dej preštej vojake na Vzhodni fronti pa vojake pri nas? V Jugi so partizani zadržali par nemških divizij in če to ni uspeh pa ne vem kaj je. Če ne drugega so se vsaj bili PRIPRAVLJENI borit. Simbol slovenstva je rdeča zvezda vedno in vedno bo za vse, ki imajo kaj soli v glavi. Glede boja proti okupatorju. Oprosti milo rečeno si idiot. To da so se 4 leta ganjali po hostah, da so tepli Nemce in Italijane, da so OSVOBODILI slovensko ozemlje izpod okupatorja, da imamo praznik Dan OF oziroma dan upora proti OKUPATORJU, da so partizani priznani kot ah brezveze ne da se mi več. Če to zate ni boj proti okupatorju, bogami, da ti ni več pomoči.

  7. LEBAN, dne 19.09.2011 23:42
    LEBAN

    DAJ Leon ne bluzi in se najprej nauči slovenščine , če si že vso osnovno šolo prešprical ! Potem poglej zgodovinska dejstva in dvigni dva prsta , ker po moje narodni izdajalci in njihovi zagovorniki ne bi smeli imeti pravice govoriti in to za VEKOMAJ !

  8. Blog Opozicija Norcem, dne 21.09.2011 23:43

    Leon, nikjer nisem napisal, da je zvezda simbol slovenstva, očitni si bolj površno prebral blog. Polgel, Stalinove žrtve so po odprtju arhivov v Moskvi postale znane in dokazljive. Pred tem je bila maksimalna številka Stalinovih žrtev 20 milijonov, tako so se strinjali zgodovinarji (kaj pravijo politiki za svoje propagandne namene me ne zanima), sicer pa je vedno bila realna številka tam okol 4-10 milijonov. Stalin ni zaigral lakoto v Ukrajini, temveč je v času modernizacije in industrializacije sestradalo več milijonov ljudi, to pa zato, ker jim je država pobrala živino, da so lahko nahranili delavce, ki so zaostalo državo v nekaj desetletjih spremenil v svetovno velesilo.

    Ne komunizem ne zagovarja brezboštvo, to je daleč od resnice, če bi bilo tako res, bi v času komunizma porušili cerkve in izgnali duhovnike, kar se pa seveda ni zgodilo. Niti v Rusiji. Še več, zgodovinarji so celo odkrili, da je Stalin celo obnivil nekaj cerkva, ki so jih zbombardilali Nemci. Če bi si dejansko prebral kakšnjo knjigo, recimo od Kardelja, ki je dejal, da je vera osebna stvar vsakega človeka, in da CK nima nobenih problemov z vero in cerkvijo, če se le-ta ne bo vtikala v politiko, kar pa, vemo, da se je vsezkozi in vsezkozi je delovala proti ZKJ, kar pa je CK dojemal kot sovražno, kar pa je tudi bilo. Še danes se cerkev vtika v politiko, še bolj kot kadarkoli, vse manj pa skrbijo za duhovno plat človeka.

    Povojni poboji se naši zmagovalci 2. SV niso naučili pri Rusih, so kar sami prišli do zakjučka, da se mora izdajalce in sodelavce nacistov usmrtiti, do enakega zakjučka so prišli tudi zaveznik, angleži in američani, ki so po vojni v ujetniških taboriščih namerno izstradali milijon nacisto, kolaboratov in njihovih simpatizerjev. Vse to so se zavezniki dogovorili na treh zavezniških srečanjih, še posebej pa na zadjem na Jalti, kjer so točno dorekli, kaj se bo po vojni zgodilo s nacisti in kolaborati. Preberi si kaj o tem!

    Če bi se komunizem boril za brezboštvo, kako pa potem pojasniš, da je bilo večina pretizanov vernih?

    Bil je boj proti nacistom in fašistom, ki so okupirali našo državo, potem pa so se v boj vmešali vaške straže in domobranci, ki so začeli boj proti komunizmu ter tako začeli bratomorno in državljansko vojno. Leta 1941 državljanske vojne ni bilo, šele leta 1942 je nastala, ko so domobranci uperili puške v svoj lastni narod.

  9. RAdirka, dne 26.09.2011 20:28

    No no…partizani niso bili avtomatsko komunisti. Zakaj pa bi imeli drugače polit komisarje.
    In da veste – da so hodili v Ljubljani v gimnazije in prisilno odpeljali mladino tako v partizane, kot med domobrance…in slednji so bile žrvte na koncu brez, da bi kaj slabe storili. …med njimi bi bil skoraj moj oče, če ne bi ušel pred koncem pouka, ker mu je nekdo prišepnil, pa smo imeli v svojih vrstah partizanskega generala. Ampak škofijska gimznacija je med vojno delovala in naš foter je hodil v šolo.
    In še nekaj …a Argentnini so pristane tudi družine intelektualcev, ki niso bili domobranci in so bežali, da so si rešili življenja pred komunisti in ne partizani…to je bilo nekaj drugega…
    in vsi, ki tako z lahkoto pišete in tvezite ene ali druga dejstva – napihujete nekaj, kar ni prav nič konstruktivno. Sploh pri rodu, ki prihaja iz Argentine – tretja generacije, ki bodo lepo osvežili našo kri – pridni, pametni, učeči…zakaj pa ne bi šrili med nas. So 100% potomci našega naroda…in oni niso naredili nič narobe…so rojeni krepko po koncu vojne.
    lp Radirka

  10. Rajko, dne 7.05.2012 03:56

    Kratek bom, dejstvo, da tudi Domobranci dobivajo svoje spomenike je del Kapitalizma id njegove demokracije, največji problem se mi zdi, da ljudje ipak še vedno vojno na našem prostoru v 2 Svetovni gledajo pač, hočeš nočeš enostransko, drži, da so Domobranci kolaborirali z Nemci, vendar zaradi orožja, nikoli niso javno nastopali pod kakimi fašisitčnimi in nacističnimi simboli, dokler niso bili v to prisiljeni, ko so se Nemci počasi počutili že ogorožene, dejstvo, pa da Domobranci ne morejo bit izdjalci in grešni kozli. Kako bi vi ravnali, če bi vam leta 1942 prišli na dom Partizani in začeli posiljevati ženo, straljati na vašo družino in še koga mučitii, to so Partizani namreč počeli največ na predelu Dolenjske in Notranjske, in žrtev je bilo nekaj 1000 in to je bilo dosti na začetki, tako, da mi ne buče kotalit, da so Partiuzani rešitelji Slovenskega naroda, prav tako so izdajalci, ne branim vse domobrance,še posbej tiste ne, ki so ubijal nedolžne temveč tiste, ki so poogumno borili svoje domove pred komunistično nesnago.

  11. Blog Opozicija norcem, dne 13.04.2013 00:46

    Rajko, zločine so delali na obeh straneh, to je dejstvo. Med partizani je bilo nekaj takšnih poveljnikov, ki so delali na lastno pest in seveda tudi zločine. Trditi pa, da so kar vsi partizani vse povprek posiljevali in stelali je čista izmišljotina. Dokumenti pričajo, da so v 1941 in 1942 največ zločinov nad prebivalstvom storili fašisti in nacisti, vaške straže so se prve oragnizirale na Šentjoštu pri horjulu, kjer pa sploh niso imeli do tedaj probleme s partizanskim nasiljem. Komad za ustanovitev VS je prišla iz škofovega urada. Kako razlagaš to, da so vaške straže nastale tam, kjer sploh še niso videli partizanov?

    Domobranci so vedno nastopali pod nacističnimi simboli, na prisegi, na protikomunističnem zborovanju 1944, itd., dobivali so obrožitev, plačo in obleke s strani okupatorja, pa sveda tudi komande, če misliš da so bili domobranci in pred tem MVAC pod slovenskim poveljem se hudo motiš in vidim da ničesar ne veš o zadevi. Preberi si Mlakarjevo obširno študijo Slovensko domobranstvo.

  12. lučka, dne 28.04.2013 13:06

    in ti sam sebe imenuješ intelektualec, ti, dragi prijatelj si ofca, ki potvarja zgodovinska dejstva v prid komunistom, joj,joj,joj…..

  13. Drago, dne 30.04.2013 21:17

    Na spomeniku je v par besedah vse povedano.Takoj je lahko vsakemu jasno,da gre za zločin,ki kot tak,nima pravičila.

  14. aleš, dne 2.06.2013 20:07

    kaj se na tej strano oglašajo sami komunisti ne bluzite z tem da je rdeča zvezda simbol slovenstva to je sramota slovenskega naroda domobranci so bili sami slovenski vojaki njim ni bilo vse eno za slovenske domove komunistom se je pa jebalo za slovenski narod edini njihov cilj je bil da pridejo na oblast!

  15. Franchi, dne 2.06.2013 21:03

    Sploh gdo ve kaj so nameravali narediti domobranci po vojni če bi zmagala Nemčija ? Verjetno ne ker imate preveč sprane možgane.
    Ali veste da se je v zadnjih dneh boja v Sloveniji domobranska vojska preimenovala v Slovensko narodno vojsko, ki je razoboroževala Nemce ki so se umikali ? Če domobrancev nebi izdali zavezniki (Amerika, Anglija), bi bila Slovenija že leta 1944 samostojna država vam pa je ljubše da smo v Jugoslaviji in da se drek meša kakor se le da. Kar se pobojev tiče pravite vi Komunisti da so jih še premalo pobili v povojnih pobojih, tiste partizane ki so streljali domobranske družine so odpeljali na goli otok da se nebi razvedele komunistične grozote. hvala bogu da so nekateri lahko pobegnili in povedali resnico

  16. Franchi, dne 2.06.2013 21:07

    Kar se tiče spomenika. Pobiti so bili domobranci, a z njimi tudi begunci ki so upravičeno hoteli pobegniti pred komunizmom, starci, otroci, ženske… pa so vse pobili. Hvala komunizem ker obstajaš

  17. Gotlieb, dne 3.06.2013 11:31

    Komunizem je svetski budalizem in prvovrstni idiotizem.
    Kdor se s tem (s komunizmom iztoveti) si prisluži te ali še hujše pridevnike. Tole komunistično govedo ki se je razpisalo do onemoglosti in bluzilo do neskončnosti, naj si kupi enosmerno vozovnico MPP Ljubljana do Polja- sprehalna steza mreža, ležišče in španske gate zagotovljeni!

  18. MR, dne 4.06.2013 01:34

    Pod tole se podpišem tudi jaz!!! Izjemno in resnično napisano!
    Škoda, ker so SDSjevci tako indoktrinirani in zaslepljeni s strani svojega vodje, da tega ne bodo nikoli doumeli!

  19. Ivo, dne 4.06.2013 08:53

    Bo treba postavit en “kitajski zid” na Razdrtem. Dejte se še naprej igrat na rdeče in bele, Primorci se tega nismo šli takrat in se tudi zdaj ne gremo! Je pa res, da je partija že med vojno delala čistke tudi med Tigrovci, čeprav so bili na isti strani.

  20. toni, dne 4.06.2013 16:23

    Zanimam me zakaj so se po vašem pričele organizirati vaške straže. Toliko veste o vsem, a ne razložite nič. Partizani so bili verni, drži, a vsi partizani po vojni nis bili člani KPJ. So spregledali in se od KPJ odmaknili.
    Poboji, mej duš, če bi bilo toliko domobrancev pod orožjem kot je bilo pobitih. Izračun pove, da je bila njihova vojska močnejša od partizanske. Zakaj so bili premagani?
    Pa še tole spoštovani tovariš. Mrtvi so mrtvi, pustimo jih naj počivajo. Vaši, njihovi, naši, moji, tvoji, ………
    Tudi vi in jaz bova pokojna in svojci nama, upam da, bodo zaradi ljubezni do naju in spoštovanja postavili spomenik.
    Moji sosedje so izgubili starega očeta, ni bil v uniformi ne eni in ne drugi. Sosed ga ni maral, bil je v OZNI za gorenjsko. Starega očeta so odpeljali v Šentvid, kjer so ga izpustili, po procesu. Ko se je vrnil v domačo vas je v nekaj dneh izginil. UMORJEN OD SOSEDA LIKVIDATORJA. Zakaj, ker je bil nekaznovan in izpuščen. Lkvidator je sirota do smrti spal pri prižgani luči. Le zakaj????
    Kako slovensko, sovražno, škodoželjno in revanšistično. O ljubi narod slovenski!!! gdaj se bo spametoval.
    Mlade napihujete in v njih gojite sovražtvo.
    Upam, da stari, ki ste obremenjeni s preteklostjo in političnimi problemi, predvsem v svojih sivih beticah čim prej odidete v svoj RAJ, kjer koli že je. Bodite tam srečni.

    Lp

  21. Franchi, dne 13.06.2013 21:53

    toni-
    1. vaške straže so se začele organizirati zaradi nasilja Komunistov takrat še ne partizanov, hoteli so biti svobodni, govoriti in delati kar so hoteli pa jim Komunisti niso pustili zato so jih pobijali, zapirali ali pa požigali kmetije zato so natali.

    2.Računaj da domobrancev niso premagali partizani ampak Rdeča armada.

    3.Naj se gdorkoli trudi pozabiti grozote druge svetovne ampak ljudje začenjajo spoznavati resnico. Poskušali so da bo pozabljeno ampak jbg leto 1991 Slovenska osamosvojitev in skrivnosti so prišle na dan.
    Vsak dan se jih več razkrije, kreg med enimi in drugimi bo čedalje hujši. Po vojni poboji ne bodo pozabljeni ali oproščeni, nikoli ! Če ni bila na strani domobraniteljev resnica in pravica nekoč je pa danes !

Ime(obvezno)

e-pošta(obvezno)

Spletna stran

Govori odkrito

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !

  • Obvestilo: NOV BLOG!


    Blog Opozicija Norcem se je preselil na nov naslov in novo platformo!

    Nov blog se nahaja na naslovu:

    opozicijanorcem.blogspot.com

    ali

    opozicijanorcem.tk


    Blog (in prispevki) na SiOL-u bo ostal dostopen za javnost!

    Lep pozdrav,
    Opozicija Norcem


  • Spletna strateška igra eRepublik

  • Spremljajte me na Twitterju

  • zadnji komentarji

  • Koledar

    Julij 2011
    P T S Č P S N
    « Jun   Avg »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031