Dimitrij Rupel (SDS) je tujim veleposlanikom poslal pismo, v kateri blati državo in trenutno oblast. Tuji veleposlaniki so začudeni in zgroženi nad dejanjem bivšega zunanjega ministra!

V paranoični skrajno-desničarski stranki SDS ne poznajo meje pri napadanju na trenutno oblast v Sloveniji in po svetu. Nekdanji komunist in član stranke LDS, sedaj pa poslanec SDS in bivši zunanji minister, Dimitrij Rupel, ki v svojem dolgoletnem mandatu ni naredil in rešil nič, je namreč tujim diplomatom in veleposlanikom poslal pisma, v katerem na skrajno podel in primitiven način »joka« in obtožuje trenutno vlado in celo samega predsednika države, da delujejo po komunističnih načelih ter da se vračamo v stare čase. Rupel je po direktivah iz vodstva SDS namreč poslal pismo ter nedomoljubno blatil Slovenijo v svetu! Da jih ni sram, takšne primitivne so zmožni samo v SDS-u, da po celem svetu namreč blatiš demokratično izvoljenega predsednika in vlado, da deluje po načelu bivšega socialističnega sistema, katerega člana in predstavnika sta bila tudi Ivan Janša in Dimitrij Rupel. To ni normalno!V SDS-u poizkušajo izobražene veleposlanike, ki živijo v Sloveniji, prepričati, da živimo v komunizmu, vendar se ne zavdajo, da tuji državniki niso tako naivni kot slovenska javnost (predvsem janšisti), da se njih ne da kar tako zmanipulirat! Takšna dejanja s strani Rupla nič kaj dobro ne vplivajo na ugled naše države v svetu in Evropi, še posebej ker gre za subjetkivno in pristransko mnenje politikov, ki imajo cilj znova prevzeti državo, pa četudi to pomeni, da bo potrebno blatiti in osramotiti drmokratično državo! Nekateri pač ne vedo, kje je meja med zdravim in bolnim političnim bojem! Tuji diplomati, so začudeni tudi na kakšen način, si v SDS-u gradijo volilno kampanjo, na čuden nedemokratičen način, na stopnji 5-letnega otroka. Sicer pa blatenj Slovenija s strani SDS-a smo bili priča že večkrat, tudi takrat ko je Slovenija predsedovala Evropski Uniji.

Obtožiti demokratično izvoljeno oblast, da deluje po komunističnih prvinah, je nič drugega kot pljunek v obraz demokraciji in državljanom Republike Slovenije zaradi blatenja njihove domovine po svetu. Kaj takšnega se ne dela in tudi ni v navadi, da bi ljudje kar tako povprek pošiljali pisma veleposlanikom, ki se jih pravzaprav ta zadeva niti ne tiče Zato niti ne čudi, da so bili ti tuji veleposlaniki bili več kot ogorčeni in zgroženi nad početjem bivšega ministra!

Očitno Rupel pozablja, da ni več zunanji minister, zato njegovo »komuniciranje« s tujimi veleposlaniki je več kot nedopustno . Rupel naj že enkrat izstopi iz politike, saj je on zadnji človek, ki bi lahko kritiziral delo drugih, ker on sam ni naredil nič za dobrobit Slovenije.  Se pa v Sloveniji povečuje trend vsakodnevnih obtoževanj s strani desnice, četudi obtožbe temeljijo na izmišljotinah in polresnicah, pomembno je edino, da nekateri začnejo v to verjeti in je cilj dosežen ter mogoče kakšen volilev več…

Bodite nepristranski in objektivni ter si predstavljate, kako bi odreagirala Janševa vlada, če bi takratna opozicija poslala pismo tujim veleposlanikom in bi Janševo vlado obtožila, da deluje po nacističnih in fašističnih načelih, zaradi tega, ker zagovarja sodelavce okupatorja in izdajalce slovenskega naroda ter vse njihove in nacistične zločine? SDS bi iz tega naredil eno izmed največjih afer v Sloveniji! Toda, očitno je za ene dovoljeno, za druge pa ne. S tem pismom so v SDS-u izdali državo in državljane in državljanke, poleg tega pa je SDS v svojem mandatu kršila tudi ustavo, saj je več kot očitno sodelovala in delovala po načelih in komandah iz RKC, s čimer so kršili ustavo, ki loči Cerkev od države!

Si predstavljate, da bi to storili v ZDA, da bi nek zaslepljen nemoralni politik po svetu oziroma tujim ambasadorjem poslal neko paranoično pismo o notranjih problemih v ZDA? Takoj bi ga označili na nedomoljuba in izdajalca ZDA ter človeka, ki ruši demokratična načela.

Janševa stranka in takratna vlada daleč od demokracije!

Janševa stranka, kot tudi njegova takratna vlada, dejansko delovala po komunističnih in nacističnih načelih. Janša v SDS in na desnici nasploh velja za edinega vodjo, ki daje ukaze, ki jih je potrebno brez ugovarjanja sprejeti in ubogati. Janša je v SDS absolutni dosmrtni vodja, pred leti je namreč na kongresu stranke, ko so volili predsednika, dejal, da če bo še kdo drug kandidiral za predsednika poleg njega, bo takoj zapustil stranko. Tako od takrat v SDS niso nikoli več imeli dva ali več kandidatov za predsednika stranke. Vse ljudi, ki morebiti ogrozili njegovo absolutno oblast v SDS, pa se jih takoj znebi ali pa jih preusmeri nekam drugam. Zaradi česar je Ivo Hvalica zapustil SDS, in zaradi česa je tudi Milan Zver moral kandidirati za evropskega poslanca, da ne bi bil več tako vpletel v delo stranke, ker je bil konkurent Janši.

Ko so prišli na oblast leta 2004, so nemudoma začeli s kadrovskim čistkami, v katerih so zamenjali več tisoč ljudi, in jih nadomestili s svojimi politično pravimi ljudmi, pa ni nujno, da so bili za mesto kvalificirani ali sposobni!

Drugi korak je bil podreditev medijev in vzpostaviti stalno propagando, ki ni čisto uspel v celoti, med drugimi so dobili RTV SLO in STA ter še nekaj ostalih medijev, spodletel pa jim je prevzem Dela (znani sestanek v pisarni Ivana Janše s Šrotom in Bavčerjem). Poleg tega so v propagandne namene ustvaril brezplačnike, ki so delali družbo delali Demokraciji (revijo, ki jo je ustanovila SDS) ter Reporterju. Sledila je prevzem sodne veje oblasti. Na mesto generalne državne tožilke so imenovali staro prijateljico Barbaro Brezigar, ki je večkrat uspešno ščitila hrbet Janši. Prav tako so vso moč odvzeli državnemu pravobranilcu, kar je posledično pripeljalo do vrnitve bullmastifov Baričeviču, spremenili pa so tudi zakone, zaradi osebnega interesa.

Zato so po naročilu RKC in Antona Drobniča, sicer nekdanjega generalnega tožilca in vojaka pomožne nacistične vojske v Sloveniji (domobranci). Spremenili so zakon o kazensem postopku, ki je omogočal, da je lahko Nadkškofija zastopala Rožmana. Potem so izkjučno zaradi napak v postopku oprostili izdajalskega škofa in iniciatorja slovenskega domobranstva škofa Gregorija Rožmana, kjub vsemu, mu niso dokazali nedolžnosti temveč so samo razveljavili sodbo zaradi napak v postopku (npr. ker ni bil osebno prisoten na obravnavi, zato ker je pač strahopetno zbežal v ZDA; ali pa ker se civilnemu človeku ne sodi pred vojaškim, čeprav so enako delali na Nürnberškim mednrodnem vojaškim sodiščem). Seveda, Janševa vlada pa sicer želi rehabilitirati tudi Leona Rupnika, ki je bil odkriti pristaš Hitlerja in nacistične ideologije, Rupnika se je odrekla celo Nova slovenska zaveza, kar pa ne pomeni, da se lahko tako odrečejo njegovim zločinom, konec kocev je bil veš čas prisoten v domobranski vojski in je bil tudi njihov general dokler ga niso nacisti odstavili, poleg tega pa je bil ljubljanski župan pod nemško okupacijo. Tega očitka pa se ne moreš kar tako odreči in ga pozabiti! Prav tako hočejo rehabilitirati in razveljaviti sodbo SS-generala Erwina Rösenerja, dr. Lovra Hacina (šefa policije), Miho Kreka (vodji SLS) in Milka Vizjaka (vodja domobrancev).

Popolnoma se je podredil Slovenski cerkvi, ki je del totaliratne RKC in Vatikana, ter jim začl razdajati zemljo, med drugimi tudi znani Blejski otok. Takšnih ali drugačnih uslug je Janševa vlada Cerkvi naredila še precej!

V SDS hočejo svojo državo v totalitarni obliki izživeti v t.i. »Novi Republiki«, kjer hočejo spremeniti ustavo, tako kakor bi to njim ustrezalo  in delovalo v njihov prid. Med drugimi bi se močno dotaknili tudi sodne veje oblasti! Svojo nedemokratičnost so v SDS-u večkrat dokazali tudi v parlamentu, ko so v času njihove vlade predlagali nove zakone, ostale stranke so morale ta zakon sprejeti brez dopolnil (amandmaji), ali pa ga zavrniti. Večkrat so rekli, če vam zakon ni všeč ga preprosto zavrnite, kar je traparija, če vemo, da je lahko zakon v osnovi dober, vendar se ga  mora vedno dopolniti in popraviti z amandmaji da bo odličen ali bolj primeren. Vendar, v SDS so bili alergični, če bi se njihov »popolni« zakon moral spremeniti oziroma dopolniti. Toliko o demokratičnosti.

  • Share/Bookmark

Komentarji



41 komentarjev

  1. kinkitone, dne 10.03.2010 22:00
    kinkitone

    Sam’ na guob’c!

  2. kinkitone, dne 10.03.2010 22:13
    kinkitone

    “Na ministrstvu za zunanje zadeve so nam povedali, da so s pismom seznanjeni in da »odziv nanj še proučujejo«.”
    Pa kaj imajo za proučevati!? Vrata so tam, na svidenje …

  3. Žogca, dne 10.03.2010 22:21

    In on naj bi kakor bil diplomat? Tipu osnove niso jasne. Toliko o Ruplu. Jaz dobim pege, ko ga vidim. In se strinjam, komično je, da Janša komurkoli predava o demokraciji, on ali kdorkoli od njegovih.

  4. nevenka, dne 11.03.2010 05:22
    nevenka

    In da je zadeva še bolj groteskna, nam tule na blogosu SDS agitatorski inflitrati predavajo o morali (APM, vaba in podobni) in nam predstavljajo religiozne vrline. RKC nas pa dnevno zasipa s škandali po celem svetu.

    Tudi jaz ne vem, kaj na Ministrstvu za zunanje zadeve proučujejo…
    Janšev podaljšek, Rupel, je dobil čisto jasno nalogo: mednarodno deskreditirati izvoljeno oblast in sramotiti Slovenijo.

    Desnica ima pač izdajalsko tradicijo v krvi in ji seveda zahrbtne metode niso tuje.
    Politično je še vedno na tako primitivnem nivoju, da misli, da mora nsprotnika utopiti v blatu zato, da bo prišla na oblast. Da bi razmišljala o tem, kako bi kot opozicija delovala za dobrobit Slovenije, ji na misel ne pride. Ljudje bi z veseljem volili nekoga, ki bi mu zaupali svojo bodočnost.

  5. Andrej, dne 11.03.2010 08:30

    Jaz pa bi najprej rekel da se nehajte ukvarjat sami z sabo! In sploh ne zagovarjam sds-a ali katere koli stranke ali strani ampak kaj za vraga pa so tile naredili dobrega??ukvarjate se s stvarmi ki so manj od ničvredne!! Raje poglejte kako ljudje živijo, kam gredo podnebne spremembe in kako nas kradejo vsak dan ne pa kdo je bil komunist in kdo je demokrat! Tepci!!! Ivsaka vera uči samo dobro torej kakšen bi bil svet če bi živeli po njihovih načelih – in to ne pomeni po načelih cerkve! Zaprsti ste v 10cm3 zaprti škatili! in to naj bi bil nek “intelektualec”.

  6. sonja, dne 11.03.2010 17:26

    Nevenka, Nevenka mamo fanta zate, ampak mu ni ime Rado.

  7. Andrej, dne 11.03.2010 19:04

    No in ce dovolite še to, ko se že šalite…
    Če imamo torej demokracijo potem lahko vsak pove svoje mnenje dobro ali slabo, torej tudi Rupel lahko izrazi svoje mnenje… In v času prejšnje vlade Piranjski zaliv ni visel na nitki, sedaj pa v bistvu že pada…
    Hvala!

  8. Žogca, dne 11.03.2010 19:23

    “na blogosu SDS agitatorski inflitrati”

    Kateri???

  9. Žogca, dne 11.03.2010 19:25

    “Če imamo torej demokracijo potem lahko vsak pove svoje mnenje dobro ali slabo, torej tudi Rupel lahko izrazi svoje mnenje…”

    Komot, ampak prej mora pustiti službo!!! Ne more pa biti diplomat, vleči plačo na ministristvu za zunanje zadeve in potem blatiti družino v tujini, to dvoje skupaj pa ne bo šlo. Če pusti službo, lahko pa od jutra do mraka piše, kako je Slovenija zanič in to razpošilja po svetu.

    To je tako, kot da se jaz zaposlim pri IBM-u, potem pa na vse konce in kraje pisarim, kako so IBM računalniki zanič, kako se kvarijo, kako so predragi, kako …

  10. Andrej, dne 11.03.2010 19:49

    Ok, potem pa vas vprašam, kaj je boljše: da nekdo pove svoje mnenje tako kot IBM-ov uslužbenec lahko pove, da so računalniki slabi in poda boljšo rešitev, ali pa, da nekdo, ki ima moč odločanja, s svojimi dejanji znižuje ugled. Če uporabimo prispodobo, ki jo je uporabil -a Žogca: Kako bi se vam zdelo, če bi direktor IBM uporabljal Intelove procesorje?

  11. Žogca, dne 11.03.2010 19:54

    A se ti hecaš? Če jaz začnem danes po internetu blatiti svojega delodajalca, bom jutri brez službe. In pika. Brez kakršnekoli debate. Kje ste pa še to videli? Še pes ve, da roke, ki ga hrani, ne sme gristi. Rupel do te točke v razvoju očitno še ni prišel.

  12. Andrej, dne 11.03.2010 20:10

    Pes roke, ki ga hrani že ne ugrizne, lahko pa se odloči, da ne poje hrane, ki mu jo ta roka ponuja…

  13. David, dne 11.03.2010 20:26

    Če prav razumem: čez oblast se ne sme govoriti! Kaj smo v totalitarizmu ali demokraciji?

    Zakaj pa Rupel ne bi smel opozarjati na napake sedanje oblasti?

    Druga stvar pa je, če je storil kaj proti državi Sloveniji in če je deloval proti svojemu narodu.

    In kdo hrani g. Rupla? Mogoče Pahor? Yeah right. Zaenkrat so vsi od opozicije do pozicije na cuclju, ki ga polnimo državljani.

    Se pa nekateri obnašajo, kot da je država Slovenija njihova privatna last in ki delajo z državnim denarjem, kot da je njihov. To se pa strinjam.

  14. Rado, dne 11.03.2010 20:35

    David,
    preprosto gre za to, da si kritičen znotraj skupnosti del katere si, ne razgaljaš pa problemov navzven.

    - Zakonca bosta reševala lastne probleme v okviru družine,
    - Podjetje se ne bo izpostavljalo posmehu konkurence in bodo rešili probleme znotraj podjetja
    - torej, če Rupel “toži” sodržavljane tujcem, za samo Slovenijo ne bo naredil nič dobrega. Še več, naše prepire bodo tujci izkoristili proti nam.

  15. P.J., dne 11.03.2010 20:41
    P.J.

    Dimsiju Rupsiju je kakor zgleda strašanko dolgčas v življenju, zato že ves čas počne predvsem neunosti. Mislim, da je čas, da začne tudi on končno početi kaj koristnega…

  16. Andrej, dne 11.03.2010 20:47

    Pa kaj proti slovenskemu narodu, hvala bogu da da misliti kaj se dogaja pri nas in kaj počne sedanja oblast! Če bi to bilo kje drugje bi bili ljudje že zdavnaj na ulicah, pri nas pa so ljudje še vedno “jugoslovanske” miselnosti in si nobeden nič ne upa!! In še enkrat povdarjam, nisem privrženec sds-a!!

  17. David, dne 11.03.2010 20:51

    Rado, Rado…. kako pa bodo tujci izkoristili to? Kako pa lahko mi izkoristimo prepire med npr. angleško pozicijo in opozicijo? In o kakšni družini ti govoriš?

    Naši politiki so že zdavnaj izgubili kompas, oziroma če sem natančnejši: pozabili so, (če so sploh kdaj vedeli) DA SO V SLUŽBI SVOJEGA NARODA!!!!! Tako levi kot desni!

  18. Andrej, dne 11.03.2010 20:54

    No končno v tem zadnjem delu se pa strinjam…

  19. Rado, dne 11.03.2010 20:58

    Eh David,

    če nisi razumel, pač nisi razumel.

    Sono cosa nostra!

  20. Žogca, dne 11.03.2010 21:00

    “Če prav razumem: čez oblast se ne sme govoriti! Kaj smo v totalitarizmu ali demokraciji?”

    Očitno razumeš narobe, če si iz mojega pisanja izluščil to.

  21. Žogca, dne 11.03.2010 21:02

    Če te pozabijo, se pač userješ na lastno deželo, da bi si nabral nekaj političnih točk. To je očitno bil Ruplov moto.

  22. David, dne 11.03.2010 21:15

    Rado, napiš po bosansko, da te bom razumel :)

  23. David, dne 11.03.2010 21:17

    p.s. saj te razumem, kaj si hotel povedati…..vendar je Rupel samo drugi del iste medalje, zakaj bi se on obnašal državotvorno, če se njegovi nasprotniki ne. Tudi levi so veselo špecali in jokali po Evropi pa i šire.

    Vsi skupaj so za v staro šaro. Tako je to.

  24. David, dne 11.03.2010 21:20

    Žogca, Rupel se ni usral čez svojo državo, ampak čez vladajočo kliko. In ta vladajoča klika nikogar ne hrani, razen svojih lobistov, ki jim trga kar cele pogače iz proračuna. Nekateri se zato pišejo kar pogačar :lol:

  25. Žogca, dne 11.03.2010 21:21

    “Tudi levi so veselo špecali in jokali po Evropi pa i šire.”

    In takrat ste noreli po internetu, kajne? Zdaj pa, ko to počne vaš, pa ploskate. Na isto dejanje. Zanimivo, kajne?

  26. David, dne 11.03.2010 21:29

    Žogca, kaj ti si takrat tudi norela, tako kot danes? Ali to samo drugim očitaš?

    Zase se ne spomnim, da bi zaradi tega norel, čeprav dostikrat norim, hehe…

  27. Andrej, dne 11.03.2010 23:46

    Mislim da se vsi skupaj preveč ukvarjamo s svojim egom oz. se posvečamo napačnim stvarem…
    Kaj hočem rečt: pes ki veliko laja malo grize, torej ljudje, naredimo nekaj ne pa samo pisat kaj vse ne valja… Dokler vsak vleče svojo zanjko, nebomo prišli nikamor… Če bo šlo tako naprej,bomo druga Grčija amoak dokler mamo polne riti se nobeden ne zgane…

  28. nevenka, dne 12.03.2010 07:17
    nevenka

    Mislim, da se tokrat ukvarjamo s tujim egom. Precej velikim, ki nikakor ne prenese političnega kota. Raje naredi škandal in škodo domovini, kot da bi mrknil s politične scene.
    Ne vem točno kakšen je dejanski namen Ruplovega pisanja, razen blatenja. Menda ne pričakuje, da bo prišla Amerika k nam reševati demokracijo z raketami.
    Demokracija je nekaj, kar se razvija in pri nas je res bedna, ker pomeni izključno boj za oblast in ne tekmovanje med levico in desnico kdo bo imel boljši program.
    Če je Rupel že kaj kritiziral, bi moral biti objektiven in skritizirati tako oblast kot opozicijo. Predvsem pa bi moral pisati Sloveniji ne tujcem.
    Kdo pa je tisti, ki bo v resnici kaj spremenil?! Tujci?

  29. APM, dne 12.03.2010 07:58

    Dejstvo je, da je slovenska diplomacija dosegla najnižji možni nivo, in to od kar jo je zapustil minister dr. Dimitrij Rupel.
    Ohladili so se odnosi z ZDA, Nemčijo, Francijo in Anglijo, torej najpomembnejšimi državami na svetu.
    Z Rusijo in Kitajsko so na podobni ravni, kot so bili pod vlado Janaza Janše.
    Izrazito so se zaostrili odnosi z Italijo in Avstrijo.
    Odnose s Hrvaško nam narekuje Evropska unija. Podpisali smo sporazum, in uresničiti ga bomo morali, čeravno je slabši od že boljših.Odstopiti bomo morali del Piranskega zaliva, zemljišča ob Dragonji in Joško Joras bo državljan R Hrvaške. Tudi ob Muri ne bo nič bolje.
    Za to uslugo Evropski uniji, pa bomo morali za nameček še sprejeti Hrvaško v EU.
    To niso ravno briljantni dosežki naše diplomacioje, ki jo vodi protizakonito predsednik države, namesto vlade in zunanjega ministrstva.
    Gre torej za fiajsko, kakršnega slovenska diplomacija še ni doživela.
    Kljub opozorilom, tudi dr. Ruopla, se na področju slovesnke diplomacije ne zgodi nič in menim, da je bil skrajni čas, da se dr. Rupel ponovno oglasi in butne med roge prenapete slovenske diplomate, ki obujajo spomine na hladno vojno, zaostrujejo odnose s tako imenovanimi centri kapitalizma in njenega obrambnega sistema NATO, katerega članica je Slovenjia. Odpor proti NATO je podoben, kot je bil v času, ko je vrli poslanec dr. Luka Jurij še imel manj dlačic na bradici in bil razborit borec proti kapitalizmu in seveda tudi NATu.
    Naš predsednik, naša vlada in zunanji minister se ne zavedajo, da smo člani Evropske skupnosti in pripadniki enotnemu obrambnemu sistemu NATO.
    V kolikor nevedeni menijo, da nam takšna družba ni potrebna, naj organizirajo referendum, za izstop iz teh “gnilih organitzacij” in sami najdejo tretjo pot med kamelami in afriškim peskom in dokažejo dr. Ruplu, da se moti. Vsi, ki pa ga na tem blogu kritizirate, pa boste dobili v primeru pozitivnega izida refernduma potrditev svoji naprednih misli in idej. Pa vso sreču na poti v preteklost.

  30. nevenka, dne 12.03.2010 08:16
    nevenka

    Gospod Rupel je imel celo večnost časa, da reši vprašanje meje, tolikokrat je bil minister za zunanje zadeve.

    To, kaj si Slovenci sedaj mislimo o NATU se pa Rupla nič ne tiče.

    Odnosi z različnimi državami se pa ves čas ohlajajo in ogrevajo, odvisno od interesov enih in drugih. Vsi pač nimajo navade tujcem nekam lezti, Rupel nas je čisto razprodal. Res je žalosten občutek, da se moramo za svojo suverenost še vedno boriti, ker so se za čas Rupla nekateri /AMERIČANI/ kar navadili na svoje vplivanje na Slovenijo.

  31. APM, dne 12.03.2010 09:36

    Določitev meje s Hrvaško prav gotovo ni prioriteta slovenske zunanje politike. V kolikor ne bi ta vlada tako nespretno in neuko blokirala hrvaški pristop v EU, ne bi prišlo do prisile, ko je EU pokazala mali Sloveniji, da ni faktor, ki bi se lahko poigraval s cilji EU.
    Vsem Slovencem je postalo jasno, da so nas vlada s Pahorjem na čelu, Žbogar na čelu zunanjega ministrstva in tudi predsednik države blamirali na mednarodni sceni. Sprejeti smo morali pogoje, ki so nam jih postavili drugi in ki so slabši od onih, ki so bili v igri pred nastopom famoznih koalicijskih “diplomatov”. Dobili smo črno piko in status zaupanja nevredne in neverodostojne države. To se slovenski diplomaciji pod vodstvom dr. Rupla ni zgodilo nikoli in tudi sedaj se ne bi. Nevenka, če vam takšni očitni kiksi sedanje kolaicije s predsednikom Turkom na čelu niso jasni, potem vam pač ni pomoči.
    Dr, Rupel, kot mislec in domoljub pa se ima pravico upreti takšnemu šarlatanstvu.

  32. nevenka, dne 12.03.2010 10:18
    nevenka

    Cilji EU se zelo spreminjajo.
    Nič več niso tako navušeni nad širitvijo. Nekatere članice se pravzaprav balkanizaciji EU očitno upirajo. Npr. Anglija.
    Čeprav se je ravno naš Kacin zelo zavzemal za vstop Srbije v EU in smo to lahko spremljali na BBC.

    Kiksov je bilo v naši politiki že veliko, prav tako tudi dobro opravljenega dela. Gospodu Ruplu gre prav gotovo priznanje za ves trud v osamosvojitvenih časih, verjetno tudi kasneje ni delal samo slabo. Ni pa delal vse prav.
    zato si je nakopal tudi nasprotnike, saj drugače bi še vedno imel širšo podporo. Izkazal se je kot politično zelo prilagodljiv.
    Morda pa ravno to ni vedno kvaliteta. Dejstvo pa je, da ta njegova zadnja poteza ni usmerjena v pravo smer in je Sloveniji škodljiva. Zakaj v tujino? Ali pričakuje politično diverzijo in mednarodno podporo pri rušenju vlade?
    Jaz sem prepričana, da naša sedanja situacija zahteva drugačne rešitve.

  33. milenči, dne 12.03.2010 10:31

    ob vsem tem, kar se dogaja, ko se še s prostim očesom vidi, da so se kurji tatovi pričeli tepsti med seboj in tisti, ki je dobival manj, tunka v drek vse, ki so dobili več, je sto Ruplovih pisem kaplja v morje.
    Pa – lepo vas prosim! KAJ HUDEGA pa en Rupl, ki je že zdavnaj zgodovina, sploh lahko naredi s temi pismi hudega? Kot da bi v morje zlil flaško osoljene vode….Nič več in nič manj.

  34. Rado, dne 12.03.2010 10:48

    Milenči,
    poglej komentar 14.
    Gre preprosto za eno etiketo. Nekaj kar se v kulturni družbi ne počne. Seveda velja to za obe strani. Tako za leve, kot za desne, brez razlike!

  35. APM, dne 12.03.2010 13:39

    Godpod dr. Rupel je pred vsem demokrat evropskega formata.
    Današnja vladajoča koalicija pa je preostanek komunajzerske klike, balkanskih pribežnikov in pseudo liberalcev z ganksterskimi nagnjenji.
    Iz takšne mešanice ne more nastati nič dobrega.
    Sledijo afera za afero, ki je ne producira opozicija, temveč kar koalicija sama.
    Za Nevenko sicer ne vem h katerim jaslim je privezana, lahko pa ji zanesljivo napovem, da bo mrve kmalu zamnjkalo. In kaj bo potem?
    Upam, da ne bo hvalila te, ki nas potapjajo!

  36. nevenka, dne 12.03.2010 13:47
    nevenka

    AMP in kaj demokratičnega vidiš v Ruplovi potezi, da pisari o notranjih zadevah Slovenije tujcem?
    Mi znaš razložiti s kakšnim namenom je to narejeno in kaj bo Slovenija imela od tega dobrega?

  37. APM, dne 12.03.2010 14:21

    V Sloveniji ni več demokracije. Tolpa požrešnežev se je polastila vseh položajev in kroji usodo Slovencev po svojih merilih. Ni več parvne varnosti, ni več neodvisne policije, je samo še ena velika svinjarija.
    Dokazov je toliko, da jih nima smisla opisovati. Psi ( ne baričevičevi, ker so jih pokončali) lajajo in karavana gre dalje. To je načelo današnje valadajoče koalicije. S tem je poteptala demokracijo in dr. Rupel ima DOLŽNOST o teh nemoralnostih obvestiti svet.
    Dolžnost mu nalaga vest na eni strani, na drugi strani pa dejstvo,da je eden izmed očetov samostojne Slovenije. Kako bi naj Slovenija izgledala je opisal v Novi reviji. Od takrat do danes od začrtanega ni odstopil. Vsi, ki smo se na referendumu opredelili za Slovenijo, kakršno je predstavil smo danes upravičeno razočarani, saj so našo domovino prevzeli lopovi, ki nimajo morale, ne poštenja in nujno je, da to svet izve.
    S politiko zapiranja so mafijaši pregnali tujce iz dežele z geslom Nacionalnega interesa. S sovražno politiko do demokratične Evrope, so nas izključili iz tokov zanimanja te Evrope. Sedaj, ko so nas osamili, ni več opazovalcev, ki bi še želeli komentirati dogajanja v tako opustošeni deželi. Odšli so in sedaj smo tam, ko so bili narodi onkraj železne zavese, ko so morali posamezni disidenti poročati o zločinih, ki so se dogajali s pretihotapljenimi teksti, ker jih v domovini niso smeli objabvljati.
    Mar danes niso človekove pravice v Sloveniji le beden napis na porumenelem papirju?
    O tem lahko napišem še kar precej, zaenkrat je toliko dovolj.

  38. nevenka, dne 12.03.2010 14:32
    nevenka

    Jaz te nisem tega vprašala.
    Preberi še enkrat. Pa odgovori kar te sprašujem, na kar nekaj, kar je v tvoji navadi.

  39. APM, dne 12.03.2010 15:57

    Tudi Havel, Mišnik, Solženicin in ostali desidenti so tožarili svojo domovino v tujini, zato, ker je bila tedaj okovana v led terorja. V Sloveniji se je začel nabirati led na našo demokracijo. Toliko ga je že, da se je potrebno po pomoč zateči v tujino. Menim, da se tega ne zaveda “demokrat”, naš predsednik države, ki vidi demokracijo v inkarnaciji UDBe.
    Žal ima ob sebi somišljenike, kakršna je neka Nevenka, ki se oglaša in razglaša svoje levičartvo, na katero ima priložnost priseči na sosednjem blogu.

  40. nevenka, dne 12.03.2010 17:25
    nevenka

    Zate je torej pisarjenje in tožarjenje demokratična poteza?
    In kaj se bo sedaj naredila tujina? Oziroma kaj se bo zgodilo v Sloveniji? Nas bodo prišli reševati Američani?
    Saj o tem sem že spraševala? (t.28)

    Na nič ne prisegam APM, na nobenem blogu. Samo objektivno se pogovarjam.
    Ti pač tega ne zmoreš.

  41. NoMercy, dne 12.03.2010 17:57

    jebemti no, a je Meta spet zamešala katere tablete mora vzeti ona in katere Dim :)

Ime(obvezno)

e-pošta(obvezno)

Spletna stran

Govori odkrito

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !

  • Obvestilo: NOV BLOG!


    Blog Opozicija Norcem se je preselil na nov naslov in novo platformo!

    Nov blog se nahaja na naslovu:

    opozicijanorcem.blogspot.com

    ali

    opozicijanorcem.tk


    Blog (in prispevki) na SiOL-u bo ostal dostopen za javnost!

    Lep pozdrav,
    Opozicija Norcem


  • Spletna strateška igra eRepublik

  • Spremljajte me na Twitterju

  • zadnji komentarji

  • Koledar

    Marec 2010
    P T S Č P S N
    « Feb   Jun »
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031