Pred kratkim je parlament sprejel zakona o vojnih grobiščih in o žrtvah vojnega nasilja. V nekaterih pogledih se z zakonom strinjam, v nekaterih pač ne. Status žrtve naj dobijo vsi otroci, ne glede kdo jim je ubil starše ali požgal dom. To je ena spornih stvari, ker v nekaterih državah potomci vojnih izdajalec (najhujši vojni zločin) se ne smejo niti zaposliti v državnih upravah (npr. Francija), pri nas pa hočejo domobranca in partizana obronavati enako, kljub temu, da so se borili vsak na svoji strani, prvim pa po nekaterih podatkih (vir: SNS) izplačajo celo večjo odškodnino. To ni logično, niti pravično.

Tokrat bom komentiral predloge SDS k dopolnitvi tega zakona, oziroma pred tem novele, s katerimi hočejo posledično in počasi popolnoma rehabilitirati domobrance, ustaše in četnike – torej izdajalce in kolaborante. Že vse od leta 1993, ko je na čelo takratne levo usmerjene Socialdemokratske stranke (v času g. Pučnika) stopil Ivan Janša, ter jo pozneje preimenoval v Slovensko demokratsko stranko (SDS) ter jo zasukal na skrajno desno stran, se je v slovenskem prostoru začelo razdvajanje naroda, slednjim se je nato pridružila še satelitska stranka NSi in njen pomladek, ki skupaj na tedenski bazi razdajata slovenski narod (z neprestanimi medijskimi sporočili, ki vsebujejo določene elemente), nato pa za razdvajanje obtožijo leve stranke. No, da se vrnem nazaj na temo, v SDS trdijo, da novela diskriminira žrtve partizanov. Tega popolnoma ne razumem, žrtve partizanov so bili tudi nacisti in fašisti ter seveda domobranci, ki so zaprisegli Hitlerju na njegov rojstni dan na bežigrajskem stadionu (leta 1944 in 1945). Po vsej verjetni hočejo v SDS oprati ime še nacistom in fašistom, ki so okupirali slovensko in jugoslovansko zemljo, po možnosti pa hočejo še postaviti spomenik Adolfu Hitlerju, ker je prihitel klicem na pomoč slovenskega ljudstva pri borni proti revoluciji. Najbolje bo, da odškodnine pošljemo še otrokom nacistov in fašistov, ki so jih ubili partizani – tako ne bo nobene diskriminacije. Pa ne pozabimo, kdo je začel drugo svetovno vojno in kdo je okupiral slovensko deželo!

V SDS pravijo tudi, da je ločevanje žrtev kršenje načela enakosti pred zakonom, seveda je potrebno je ločiti žrtve, ki so jih ubili partizani, domobranci, nacisti, fašisti, ustaši (hrvaški nacisti) in četniki. Po vsej logiki je potrebno te žrtve ločiti, ker vse žrtve niso enakovredne. Moramo ločiti mrtve partizane in mrtve domobrnae, vsem pa moramo dati ime, da se vidi kdo je izdajalec. Ne more biti padli partizan enakovreden kot padli nacistični vojak na slovenski zemlji, ne moreš izenačiti žrtve okupatorja in žrtve obrambe (NOB) pred agresorjem na slovenski narod. Vsekakor pa ne moreš z današnjimi zakoni uravnavati oziroma reševati časov vojne, ker v vojni veljajo drugačna pravila, in ena izmed teh pravil je, da se izdajalce iz dezerterje ustreli na mestu, ker to je eden hujših zločinov, še nemški vojaki so se zgražali nad domobranci, ki so se v duhu boja proti revoluciji, pridružili Hitlerju in Tretjemu rajhu ter tako veleizdaji slovenski narod. Tudi Angležom so se takšni ljudje zgražali, tao so jih okoli 10.000 zajetih domobrnacev poslali nazaj v Jugoslavijo, ker za takšne ljudi ni bilo političega azila v  Angliji. Danes pa hočejo omenjene ljudi predstaviti kot nedolžne, brez vsakršnega greha, ki so se le borili proti revoluciji. Ne moreš enačiti žrtve, ne moreš izenačiti vse žrtve povojnih pobojev. Na primer, v Barbara rovu pri Laškem, so bili zagrebeni ustaši, ki so v času NDH pobili kar 700.000 ljudi, od tega kar 75.000 otrok! Teh ljudi zagotovo ne smemo jemati kot nedolžne žrtve partizanov. Toda v času predvolilnega obdobja za evropski parlament, so vodilni ljudje desnice prižigali svečke tem ljudem, nekateri pa so celo potočili solzico ali dve (seveda pred kamerami). Nato pa še preden je bilo konec preiskave, so začeli okoli razglabljati, da so bili v jami tudi otroci – na koncu se je izkazalo, da so bili v jami je vojaško aktivni ustaši. Pa ne pozabimo, tudi domobranci, ki so bili pionirji bratomorne vojne, so se borili proti svojemu narodu, so ubili veliko civilnega prebivalstva (tudi otrok in žensk – samo da so bili sorodniki ali na strani partizanskega gibanja), pa tudi še po končani 2. SV so pobili kar lepo število ljudi (pričanje ljudi), torej so tudi oni imeli svoje povojne poboje. Toda zakaj SDS in ostale desne stranke, niso obsodile teh dejanj, v njih očeh je le ena stvar slaba – revolucija, partizani in NOB.

V SDS hočejo na vsak način vse žrtve partizanov prikazati kot nedolžne, kot produkt revolucije in njenega nasilja. Preden lahko to storijo, pa morajo zmanjšati ali pa celo izničiti pomen Narodnoosvobodilnega boja (NOB) – herojskega boja proti okupatorjem in domačim izdajalcem. Domače izdajalce štejem tiste, ki so se prostovoljno pridružili domobranskim legijam, pa tudi tiste, ki so na kakršni koli način oskrbovali naciste z raznimi informacijami (npr. o legah partizanov itd.). Prvi korak je, da izenačijo naciste in fašiste s komunisti oziroma s socialisti, ker v SFRJ nismo imeli trdega komunizma, niti približno ne takšnega kot na vzhodnem bloku. V SDS pa predlagajo sledeče, prepoved simbolov vseh totalitarističnih sistemov. Prepoved nacističnih in fašističnih simbolov velja že sedaj, vendar to jim ni po godu, ker če se prepovedo še komunistični simboli, potem so že na pol poti pri rehabilitaciji domobrancev, saj potem bodo lahko odstranili vse spomenike NOB (tako kot so že enkrat poizkušali), padlim pogumnim borcem, nobenih rdečih zvezd in vse spomenike, ki izkazujejo pogumen in ponosen boj partizanov proti okupatorju.  Po drugi strani, ne bi sprejeli nobenega zakona, ki bi prepovedal poveličanje domobranstva (simbol izdaje in kolaboracije), torej bi njim spomenike postavljali za vsakim vogalom (že sedaj jih je preveč). Vendar domobranci so bili sodelavci, financirani in oboroženi s strani nacistov in Tretjega rajha, torej, prepoved domobranskega poveličevanja bi morali že všteti v prepoved nacističnih in fašističnih simbolov, ker konec koncev so se vsi borili na isti strani, potem so tudi domobranci posredno podpirali zločine nacistov in fašistov. Našim zanamcem oziroma ljudem bi tako predstavili in vsili napačne, namenoma poustvarjena zgodovinska dejstva, češ, partizani so bili za vse skupaj krivi, domobranci pa so morali plačati z življenjem, samo zato, ker so bili globokoverni in proti revoluciji. Nikjer ne bi bilo ne duha ne sluha, kdo je 2. SV sploh začel in kdo je bil na kateri strani, takšen je skriti namen desnih strank. Ni skrivnost, da je veliko članov desnih strank v sorodu z domobranci, mogoče pa poizkušajo le oprati svoje in družinsko ime, mogoče jih je le sram, ker vedo na kateri strani so se njihovi predniki borili? Torej, če bodo prepovedali vse totalitarne sistem, potem morajo prepovedati RKC. Ker v 2000 letih ima RKC na vesti več umorov, v imenu Boga in Svete inkvizicije, kot kdorkoli, pa ne pozabimo, da je RKC tudi obvladovala celo Italijo, imela je svojo vojsko in policijo, ki je nadzorovala celotno državo ter preganjala in ubijala drugače misleče ali verne ljudi. Če se v SDS že gredo popolnoma prepoved totalitarnih sistemov, potem pač prepovejmo vse – torej tudi križ. Zakaj bi bili diskriminatorni?

Še en predlog izhaja iz SDS, in sicer sprememba napisa iz Žrtve vojne in revolucionarnega nasilja v Žrtev vojnega in revolucionarnega nasilja oz. Žrtve vojne in revolucije. Sprememba se morda na prvi pogled ne zdi kaj velika, vendar stvar je pomenu in dojemanju. Vendar, če dobro preberete oba predloga SDS boste videli, da se beseda vojna in revolucija med sabo povežeta, v obeh primernih, ker da človeku občutek, kot da so partizani in partija začeli 2. SV vojna v imenu revolucije, kot da je bila revolucija sama po sebi začetek vojne in tako tudi obronavana. Na takšne stvari je potrebno biti pazljiv, ker nekateri nam hočejo prodajati meglo in zlagano zgodovino. Predvsem to hočejo narediti na dolgoročni plan.

V SDS hočejo kostnico za Ljubljanskem gradu, ne v Teharjem, toda zakaj? Ljubljana je bila v času 2. SV obkrožena z bodečo žico s strani italjanske kopenske vojske, tako je bila Ljubljana praktično spremenjena v koncentracijsko taborišče. Sedaj pa hočejo kostnico sodelavcev teh ljudi postaviti v samo središče tega kroga? Zanimivo. Seveda stvar se skriva drugje, ljubljanski grad je namreč priljubljena pohodna točka, v njem in okoli se zbira veliko ljudi, in če bi bila kostnica postavljena okoli gradu, potem bi vsak pohodnik ali obiskovalec videl to kostnico in slavospeve izdajalcem, potem bi si lahko spremenil ali napačno ustvaril mnenje, ki ga nam hočejo vsiliti SDS, NSi, včasih tudi SLS ter Slovenska nova zaveza. Cilj je spreobračanje ljudi ter pobiranje glasov. Ker vsak spreobrnjen človek, ki je za belogardiste, je običajno tudi za desne stranke.

Več kot očitno je, da hočejo v SDS izenačiti vse kar gre, poleg tega, da hočejo izenačiti žrtve vojne, hočejo izenačiti še povzročitelje. Ali res lahko izenačimo nacističnega ali domobranskega vojaka, ki pobija po slovenskih tleh, ki pobija partizane, ki branijo svojo zemljo, ali res lahko izenačimo partizana, ki je na domačih tleh ubil okupatorjevega vojaka? Ali res lahko izenačimo  ustaše z Jugoslovansko armado, ki je te suroveže (baje, da so bili ustaši celo bolj kruti in surovi kot nacistični kolegi) pobili in zagrebli v jamo? Po moje ne, vendar to v SDS poizkušajo narediti, ker s tem, kot sem že prej omenil, hočejo zmanjšati pomen NOB (ali pa ga celo spremeniti v barbarsko dejanje), ker z zmanjšanjem pomena NOB, se avtomatično in posledično zmanjša tudi veličina zločina, kot je veleizdaja in kolaboracija slovenskih domobrancev, kot tudi vseh ostalih izdajalcev.

  • Share/Bookmark

Komentarji



8 komentarjev

  1. Pris, dne 13.09.2009 18:54
    Pris

    “… v nekaterih državah potomci vojnih izdajalec (najhujši vojni zločin) se ne smejo niti zaposliti v državnih upravah (npr. Francija)”

    V Franciji je bilo po osvoboditvi za kolaboracijo sojeno 120.000 osebam (pribl. 1500 je bilo obsojenih na smrt), v naših krajih pa se je kolaborante, domnevne kolaborante in druge sovražnike revolucije večinoma pobijalo izvensodno. V Franciji imajo torej 120.000 sodb in drugih sodnih dokumentov, iz katerih se točno vidi, kaj in kako, zato lahko izvajajo prepovedi zaposlovanja (čeprav mi ni uspelo najti nekega verodostojnega vira, da je to res).

    Pri nas pa se v mnogih primerih ne ve, zakaj je bil nekdo ubit, arhivov ni prav dosti, pisnih sodb še manj, tako da je interpretacija najdenih posmrtnih ostankov prepuščena zgodovinskim špekulacijam. Se je (fiktivni) sosedov Tone v jami smrti znašel, ker je kolaboriral, ker ni želel prepisati zemlje na Partijo, ali zgolj zato, ker je partizanskemu poveljniku v mladosti speljal punco? Po tvoji interpretaciji iz distance 64 let bi ga avtomatično imeli za kolaboranta, čeprav mu ni bilo nikoli nič dokazano. Papirjev ni, prič je vedno manj, s tem težkim zgodovinskim obdobjem pa mešetari in manipulira vedno več ljudi.

    Oglasil sem se le, ker si omenil Francijo. Kljub temu, da so se tudi tam v manjši meri zagotovo dogajale določene krivice in izvensodna barbarstva, so to vprašanje rešili dobro, sodno, kar pomeni, da lahko z dokumenti kadarkoli zaprejo usta francoskim janšem in bajukom. Sedanje stanje pri nas pa je posledica revanšizma, hitrega “čiščenja” in mešanja osvoboditvenih in revolucionarnih ukrepov po vojni. Takratno partizansko vodstvo se je pač odločilo za izvensodno varianto, katerega dediči smo mi vsi. Facta bruta.

  2. nevenka, dne 13.09.2009 19:18
    nevenka

    Vsekakor ne želim, da bi si Slovenija v svetu pridobila z novimi političnimi težnjami ugled Hitlerjeve simaptizerke. Vsaj toliko mora biti jasno kam domobranci in belogardisti ter ostali sodelavci okupatorja sodijo.

  3. commonsense, dne 13.09.2009 19:25

    dobro povedano, pris.

  4. intelektualec, dne 9.02.2010 18:54

    Jaz sem na neki tuji strani prebral, da jih je bilo v v Franciji po vojni ubitih 100.000 ljudi. Sicer pa, ali bi bila kakšna razlika, če bi našim domobrnacem sodili? Tako ali pa tako bi bila večina obsojenih na smrt? Glej kaj danes delajo, v Sloveniji in Jugoslaviji, obsojene ljudi ki so bili dokazano sodelovali z okupatorjem, jih hočejo rehabilitirati ter prikazati kot nedolžne žrtve komunistične revolucije. Popolnoma nobene razlike ne bi bilo. Danes hočejo vse domobrnace rehabilitirati, vse, tudi tiste ki so odkrito in ponosno sodelovali z nacisti – ti ljudi so danes člani Nove slovenske zaveze in se hočejo odrešiti vse zaveden domobrance. Po drugi strani, pa oni vse partizane prikazujejo kot največje pošasti na svetu, pa so se le borili proti načistični okupaciji slovenske zemlje, sekundarno pa za revolucijo.. Zakaj eni lahko to delajo, drugi pa ne? V Sloveniji hočejo stranke SDS, NSi, SLS vse rehabilitirati, še tiste ustaše v Barbra rovu, ki so bili pravi suroveži… še te ljudi so prikazovali kot nedolžne žrtve komunistične revolucije, pa so bili prav vsi vojaško aktivni! Vatikanski ambesador v Sloveniji je v predvolilnem duhu še tako daleč, da si je po komandi iz NSi in SDS celo izmislil in zlagal, da so bili v tem rovu tudi ženske in otroci, kar pa je preiskava celo ovrgla. To dejstvo se je že vedelo, še preden je nuncij to povedal v Kočevskem rogu. Če so bili vsi nedolžni, zakaj pa so vsi bežali v Anglijo?

    Jugoslovanske oblasti niso pobile vse domobrnace kar povprek, ločili so jih v skupine A, B in C, slednja pomeni usmrtitev. Ne rečem, da ni med njimi nedolžnih žrtev, toda večina izmed njih imajo krvave roke in so zavedno izdali narod in se zavedno pridružili nacističnimi pomožnim silam. Vse te ljudi hočejo narediti nedolžne, pa niso, ker potrebno se je zavedati, da so tudi domobrnaci ubijali, v vojni je v Sloveniji umrlo 27.000 partizanov, domobrnaci in nacisti so ubili 6000 civilistov, poleg tega so jih domobrnaci pobili še 1400, pa samo zaradi tega ker so bili recimo sorodniki partizanov. Partizan so ubili 3300 civilnih oseb, te osebe so recimo tiste, ki niso hotele dali zemlje partiji, čeprav ne vem, zakaj bi med vono zahteval zemljo nekega človeka, ali pa da je ta oseba speljala puco kakšnemu partiskemu uradniku. To so izjeme. Vednar veliko je takih, ko je recimo kakšna mamca italijanskim ali nemškim vojakom izdajala gibanje partizanov po regiji.

    Če so partizani pobili vojake slovenske domobranstva, tukaj se dobro ve zakaj jih jih pobili, konec koncev so bili le vojaško aktivne pomožne enote. Vseh skupno 13.100 pobitih domobrancev (od tega 11,400 VOJAŠKIH OSEB, ki so bili usmrčeni po vojni) se dobro ve zakaj so to dobili, medtem ko bi bilo potrebno raziskovati, zaradi česa so bili povojni izvensodno usmrčeni 1040 civilistov. Tam se gre iskati nedolžne žrtve, med civilisti, zagotovo pa ne med vojaškimi osebami domobranstva!

    To je danes narobe, ker hočejo rahbilitirati vojaške osebe, torej domobrnace, ne pa civilistov, ki so bili dejansko žrtve vojne. Tako na eni strani kot na drugi!

  5. mk, dne 2.03.2010 13:31

    Povsem jasno je, da so eno žrtve vojen, torej civilisti, drugo pa izdajalci naroda in kolaboranti. Glede na to, da najbrž nihče od nas ni doživel vojne v pravem pomenu besede in njenega psihološkega učinka na človeka, lahko samo rečem, da nekako razumem (kar ne pomeni, da sprejmem in se strinjam), da je bilo vmes “žrtvovanih” tudi nekaj ljudi na bazi osebnih zamer in so končali tako ali drugače. Moti pa me, ko želijo vse kosti in povojne poboje spraviti v en koš z glavnim krivcem na čelu (jasno partizani) in potem seveda poskušajo čustveno vplivati na narod z jokajočimi izpovedmi v desnih dokumentarcih (češ, da imajo šele zdaj možnost svobodnega izražanja) ter z ekscentričnimi komentarji samozvanega zgodovinarja JD (zgodovinarji naj bi bili politično neopredljeni ter tako bolj objektivni) in podobnih komentatorjev z nameni zavajanja naroda. Jasno potem dobijo kot dokazni material samo klerikalne očividce in sorodnike civilnih ali necivilnih “žrtev” revolucije NOB ipd. floskul, za nameček pa pljunejo še po totalitarizmu in pozabijo prebrati vsa zgodovinsko znana in jasna dejstva ter zasluge partizanstva, brez katerih bi bili danes del kake Italolandije ali podobnih apetitnih držav. Moj nono se je pred smrtjo, ko je opazoval bolane izpade desnice in potvarjanje zgodovine preko medijev, začel tako sekirati in je večkrat jokal ter se spraševal, če se je za to boril? Danes se gotovo obrača v grobu … Dobro, da nekateri vemo, kaj pomeni potvarjanje zgodovine … to delajo samo neresneži tipa sosednih Italijanov, ki se poskušajo oprati fašistoidnosti tako, da natisnejo prirejene zgodovinske učbenike ter v rimskem muzeju zgodovine zavrtijo šolarjem nemi film z dodanimi napisi, kjer izvemo, da so Italijani zmagali v drugi svetovni vojni.

  6. kinkitone, dne 19.03.2010 17:09
    kinkitone

    Jaz sem za naše.

  7. Blog Opozicija Norcem, dne 4.08.2010 11:54

    Povojne poboje, ki so jih zagrešili zavezniki (anglo-ameriške sile) v Franciji, Nemčiji, Italiji itd., se lahko prebere v knjigi Jamesa Bacque – Druge Izgube. Po vojne so imeli sojenja pa tudi izvensodne poboje, torej ta lastnost nimajo samo komunistično režimi, pač pa vsi zavezniki, ki so se odločili, da se bodo maščevali nacistom in njihovim sodelavcem za vse storjene zločine – da naredijo primer iz njih, da ne bodo začeli še kakšne vojne ali da ne bodo več vzdignili roke nad svojim narodom. Za maščevanje po vojni so se veliki trije (Rosevelt, Churchill, Stalin) dogovorili že va vseh treh zavezniških strečanjih v Moskvi, Jalti, in Teharanu! Torej, povojne poboje v Jugoslaviji ne moremo imenovati revolucionarni poboji, pač pa le izvensodna umrtitev izdajalcev in zločincev – to je sodba, ki je poznamo iz svetega pisma: oko za oko, zob za zob! V Franciji niso imeli revolucije, pa so v prvem delu vseeno imeli povojne poboje, šele v drugem delu po koncu vojne so imeli sojenanj vidnim nacističnim ljudem! Tudi v Jugoslaviji so imeli v drugem deli konca vojne sojenja narodnim izdajalcem in zločincem!

  8. Edina prava opozicija norcem! » Blog Archive » Operacija: Rehabilitacija domobrancev, dne 4.08.2010 13:18

    [...] še: :: Postavimo spomenike izdajalcem in operimo njihovo ime :: Desne stranke še niso obsodile kolaboracije :: Predsednik države ima prav -  to je [...]

Ime(obvezno)

e-pošta(obvezno)

Spletna stran

Govori odkrito

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !

  • Obvestilo: NOV BLOG!


    Blog Opozicija Norcem se je preselil na nov naslov in novo platformo!

    Nov blog se nahaja na naslovu:

    opozicijanorcem.blogspot.com

    ali

    opozicijanorcem.tk


    Blog (in prispevki) na SiOL-u bo ostal dostopen za javnost!

    Lep pozdrav,
    Opozicija Norcem


  • Spletna strateška igra eRepublik

  • Spremljajte me na Twitterju

  • zadnji komentarji

  • Koledar

    September 2009
    P T S Č P S N
    « Avg   Dec »
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    282930